AKTUALNOŚCI

  • Czy warto mieć firmowy FanPage?

    31 maja 2017

    Sporo osób, prowadzących swój biznes zastanawia się czy warto założyć firmowy profil na Facebooku. Dylemat ten dotyczy w szczególności przedsiębiorców, którzy prowadzą małe lub średnie firmy – ci więksi zazwyczaj już są obecni w Social Mediach. Oprócz dylematu jakim jest podjęcie decyzji o prowadzeniu fanpage’a, pojawia się problem z wymyśleniem koncepcji na komunikację danej firmy.

  • Marketing
    Automation

    25 kwietnia 2017

    Automatyzacja marketingu czyli inaczej marketing automation jest stosunkowo młodą dziedziną w zakresie marketingu internetowego. Są to działania poszerzające sferę działań w firmie, które polegają na wykorzystaniu odpowiedniego oprogramowania jako rozwinięcia systemów do e-mail marketingu.

  • Dlaczego warto szkolić pracowników?

    27 marca 2017

    Przedsiębiorstwo jest obszarem o bardzo rozległej tematyce, którą można opisywać w różnych zakresach. Ujmując firmę pod względem jej rozwoju nie można pominąć elementu jakim jest człowiek. Nie ma wątpliwości co do tego, iż jest to najważniejszy zasób każdego przedsięwzięcia.

  • Bądź przed konkurencją dzięki analityce

    3 lutego 2017

    Analityka internetowa jest bez wątpienia jedną z najważniejszych części e-marketingu. Posiadając własną stronę internetową mamy pewne oczekiwania dotyczące przyciągnięcia oraz zatrzymania na niej użytkowników.  Do tego potrzebna nam jest znajomość bieżącą sytuacji: to jak wygląda ilość sesji i jak użytkownik porusza się na stronie.

  • Obszary działań marketingu sportowego

    18 stycznia 2017

    Zasięg i różnorodność marketingu sportowego wpływa na jego ciągle rosnąca popularność zastosowania w biznesie. Dzisiejsze pojęcie marketingu sportowego jest znacznie szersze i obejmuje nie tylko działania producentów dóbr konsumpcyjnych, przemysłowych i usług uwzględniających sport jako narzędzie promocji.

  • Marketing sportowy – co to takiego?

    21 grudnia 2016

    Marketing sportowy należy rozumieć jako działania podejmowane przez specjalistów marketingu produktów przemysłowych i usług, którzy wykorzystują sport jako instrument promocji produktów i usług. Te działania realizowane są poprzez sponsoring sportowy” – tak brzmiała pierwsza definicja poświęcona marketingowi sportowemu, którą w 1979 roku opublikowało amerykańskie czasopismo.

SZYBKI KONTAKT
Zmieniamy się tak, jak zmienia się Internet. Trzymaj rękę na pulsie i zapisz się do naszego newslettera. Nie rozsyłamy spamu, kontaktujemy się wyłącznie w ważnych sprawach.
NEWSLETTER
Wprowadź poniżej adres e-mail. To nic nie kosztuje!

(+48) 668-413-222

ul. Mickiewicza 10 40-092 Katowice

NIP: 9542477677

REGON: 241182750

Ta strona korzysta z cookies
Dowiedz się więcej
Informacja o cookies