SZKOLENIE
  • Facebook w praktyce

    Szkolenie zostało pomyślane jako wsparcie dla firm, które nie potrafią odnaleźć się w świecie ciągle aktualizowanego FB. Mają przy tym założone konto na FB lub poważnie rozważają jego utworzenie.

    Plan szkolenia

    Firmy chcące budować relacje i skutecznie sprzedawać z wykorzystaniem Facebook’a stoją przed sporym wyzwaniem, jakie niesie za sobą ciągle zmieniający się algorytm, ale też systematycznie wprowadzane aktualizacje czy to w panelu zarządzania reklamami, czy też aktualnościach. Ponadto musimy pamiętać, że social media – z Facebookiem na czele, nie powstały po to, by zaspokajać potrzeby biznesu, lecz zwykłych ludzi. Warto więc zainwestować swój czas i opracować plan działania, tak by w pełni wykorzystać możliwości i zminimalizować liczbę popełnianych błędów.

     

    Wiedza zdobyta w trakcie szkolenia pozwoli usystematyzować i ukierunkować na konkretne działanie. Pobudzi i zainspiruje, ukazując możliwości rozwoju i nowe kanały sprzedaży. Wzbogaci o konkretne rozwiązania i wskazówki w codziennej działalności.

     

    Partnerami szkoleń z social media marketingu są Newspoint oraz Fanpoint.

     

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    • zrozumiesz jakie społeczne i biznesowe potrzeby zaspokaja Facebook i jaki ma to wpływ na komunikację,
    • sformułujesz cele komunikacyjne i dowiesz się jak budować strategię obecności Twojej firmy w tym kanale,
    • poznasz narzędzia oferowane przez Facebooka i inne podmioty oraz dowiesz się jak najlepiej je wykorzystać,
    • dowiesz się jak analizować działania Twojej firmy i konkurencji,
    • dowiesz się jak tworzyć reklamy przy użyciu narzędzia Power Editor,
    • poznasz najnowsze aktualizacje FB (w tym możliwość tworzenia reklam na Instagramie, Lead Ads),
    • zobaczysz przykłady złych i dobrych praktyk.

     

    Grupa docelowa:

    • pracownicy działów marketingu i PR,
    • właściciele mikrofirm i małych firm,
    • specjaliści ds. social media,
    • pracownicy agencji zajmujących się obsługą social media,
    • wszystkie osoby zainteresowane social media.

     

    Program szkolenia:

     

    Wprowadzenie

    • Podstawowe pojęcia oraz statystyki.
    • Media społecznościowe, co to takiego?
    • Facebook Trends – świat.
    • Facebook Trends – Polska.
    • Czym różni się Facebook od innych platform społecznościowych?

     

    Facebook i wszystko co należy o nim wiedzieć

    • Firmowy Fanpage – cechy.
    • Jakie aplikacje mogę dodać do Fanpage (np. newsletter, wtyczki społecznościowe)?
    • Jak integrować fanpage z innymi serwisami?
    • Jakie opcje i narzędzia ma Facebook?
    • Facebook Insight – co wiem o swoich fanach?
    • Jak budować strategię komunikacji na Facebooku?
    • Analiza działań konkurencji.
    • Cross-marketing z wykorzystaniem Facebooka.
    • Czy publikować wydarzenia na Facebooku?
    • Komunikacja na Facebooku – zasady tworzenia angażujących postów.
    • Czym jest EdgRank i co na niego wpływa?
    • Jak skutecznie zwiększać grupę odbiorców?
    • Narzędzia reklamowe Facebooka w tym reklama na Instagramie (Power Edytor).
    • Cele kampanii reklamowej na Facebooku,
    • Mierzenie efektywności podejmowanych działań komunikacyjnych.
    • Jak stworzyć konkurs, aby osiągnąć sukces – strategia.
    • Dobre praktyki – case study.
    • Narzędzia wspierające działania na Facebooku.

     

    Analiza skuteczności działań

    • Jak analizować treści zamieszczane na Facebooku?
    • Praktyczne zastosowanie narzędzi do analizy – ćwiczenia.

     

    POWRÓT

Zapisz się na szkolenie

SZYBKI KONTAKT
Zmieniamy się tak, jak zmienia się Internet. Trzymaj rękę na pulsie i zapisz się do naszego newslettera. Nie rozsyłamy spamu, kontaktujemy się wyłącznie w ważnych sprawach.
NEWSLETTER
Wprowadź poniżej adres e-mail. To nic nie kosztuje!

(+48) 668-413-222

ul. Mickiewicza 10 40-092 Katowice

NIP: 9542477677

REGON: 241182750

Ta strona korzysta z cookies
Dowiedz się więcej
Informacja o cookies