AKTUALNOŚCI

  • Bądź przed konkurencją dzięki analityce

    3 lutego 2017

    Analityka internetowa jest bez wątpienia jedną z najważniejszych części e-marketingu. Posiadając własną stronę internetową mamy pewne oczekiwania dotyczące przyciągnięcia oraz zatrzymania na niej użytkowników.  Do tego potrzebna nam jest znajomość bieżącą sytuacji: to jak wygląda ilość sesji i jak użytkownik porusza się na stronie.

  • Obszary działań marketingu sportowego

    18 stycznia 2017

    Zasięg i różnorodność marketingu sportowego wpływa na jego ciągle rosnąca popularność zastosowania w biznesie. Dzisiejsze pojęcie marketingu sportowego jest znacznie szersze i obejmuje nie tylko działania producentów dóbr konsumpcyjnych, przemysłowych i usług uwzględniających sport jako narzędzie promocji.

  • Marketing sportowy – co to takiego?

    21 grudnia 2016

    Marketing sportowy należy rozumieć jako działania podejmowane przez specjalistów marketingu produktów przemysłowych i usług, którzy wykorzystują sport jako instrument promocji produktów i usług. Te działania realizowane są poprzez sponsoring sportowy” – tak brzmiała pierwsza definicja poświęcona marketingowi sportowemu, którą w 1979 roku opublikowało amerykańskie czasopismo.

  • Efektywny newsletter. Jak to zrobić?

    25 listopada 2016

    Tylko 3 sekundy. Tyle czasu masz aby zainteresować odbiorcę treścią twojego newslettera. Co więc należy zrobić, aby twoja wiadomość nie wylądowała w spamie lub nie została po prostu zignorowana przez adresata? Przede wszystkim powinniśmy odpowiednio dopasować treść do jego oczekiwań oraz pamiętać o tym, że skrzynki pocztowe stały się już prywatne.

  • Broń niezadowolonych klientów

    26 października 2016

    Spotkała was kiedyś sytuacja, w której dostaliście uszkodzony produkt, byliście obsługiwani w tragiczny sposób lub po prostu wydaliście mnóstwo pieniędzy, a w zamian dostajecie coś innego, niż było w umowie? My również!

  • Trendy UX
    na 2016 rok

    8 września 2016

    Co należy zrobić, by nasza strona pozostawiała pozytywne odczucia,  które przełożą się na sprzedaż Twoich produktów i silne relacje z Twoim klientem? Oto kilka rzeczy w projektowaniu UX, które będą na topie jeszcze przez długi czas.

SZYBKI KONTAKT
Zmieniamy się tak, jak zmienia się Internet. Trzymaj rękę na pulsie i zapisz się do naszego newslettera. Nie rozsyłamy spamu, kontaktujemy się wyłącznie w ważnych sprawach.
NEWSLETTER
Wprowadź poniżej adres e-mail. To nic nie kosztuje!

(+48) 668-413-222

ul. Mickiewicza 10 40-092 Katowice

NIP: 9542477677

REGON: 241182750

Ta strona korzysta z cookies
Dowiedz się więcej
Informacja o cookies