AKTUALNOŚCI

  • Copywriting a content marketing

    12 lipca 2017

    Budując nasz content poprzez tworzenie treści na bloga, pisanie artykułów, dodawanie filmików, przygotowywanie infografik czy aktualizacje postów w mediach społecznościowych zawsze musimy pamiętać o copywritingu. To właśnie Copywriting jest jednym z ważniejszych elementów content marketingu.

  • Czym jest marketing 3.0?

    30 czerwca 2017

    Marketing 3.0 określany często mianem marketingu online jest niczym innym jak odzwierciedleniem wszystkich działań prowadzonych w tzw. marketingu offline, w sieci. Odzwierciedlenie nie odbywa się oczywiście w stosunku jeden do jednego, chodzi bardziej o ogólną zasadę tworzenia i prowadzenia strategii czy koncepcji marketingowych.

  • Czy warto mieć firmowy FanPage?

    31 maja 2017

    Sporo osób, prowadzących swój biznes zastanawia się czy warto założyć firmowy profil na Facebooku. Dylemat ten dotyczy w szczególności przedsiębiorców, którzy prowadzą małe lub średnie firmy – ci więksi zazwyczaj już są obecni w Social Mediach. Oprócz dylematu jakim jest podjęcie decyzji o prowadzeniu fanpage’a, pojawia się problem z wymyśleniem koncepcji na komunikację danej firmy.

  • Marketing
    Automation

    25 kwietnia 2017

    Automatyzacja marketingu czyli inaczej marketing automation jest stosunkowo młodą dziedziną w zakresie marketingu internetowego. Są to działania poszerzające sferę działań w firmie, które polegają na wykorzystaniu odpowiedniego oprogramowania jako rozwinięcia systemów do e-mail marketingu.

  • Dlaczego warto szkolić pracowników?

    27 marca 2017

    Przedsiębiorstwo jest obszarem o bardzo rozległej tematyce, którą można opisywać w różnych zakresach. Ujmując firmę pod względem jej rozwoju nie można pominąć elementu jakim jest człowiek. Nie ma wątpliwości co do tego, iż jest to najważniejszy zasób każdego przedsięwzięcia.

  • Bądź przed konkurencją dzięki analityce

    3 lutego 2017

    Analityka internetowa jest bez wątpienia jedną z najważniejszych części e-marketingu. Posiadając własną stronę internetową mamy pewne oczekiwania dotyczące przyciągnięcia oraz zatrzymania na niej użytkowników.  Do tego potrzebna nam jest znajomość bieżącą sytuacji: to jak wygląda ilość sesji i jak użytkownik porusza się na stronie.

SZYBKI KONTAKT
Zmieniamy się tak, jak zmienia się Internet. Trzymaj rękę na pulsie i zapisz się do naszego newslettera. Nie rozsyłamy spamu, kontaktujemy się wyłącznie w ważnych sprawach.
NEWSLETTER
Wprowadź poniżej adres e-mail. To nic nie kosztuje!

(+48) 668-413-222

ul. Mickiewicza 10 40-092 Katowice

NIP: 9542477677

REGON: 241182750

Ta strona korzysta z cookies
Dowiedz się więcej
Informacja o cookies