AKTUALNOŚCI

  • Wszystko o Google Trends

    14 czerwca 2016

    Google Trends jest serwisem, który udostępnia informacje na temat najbardziej popularnych fraz, wpisywanych w wyszukiwarkę Google. Narzędzie pozwala ocenić popularność wybranych przez nas zapytań, mimo iż prezentowane zestawienie to tylko dane w przybliżeniu.

  • Wszystko o Facebooku – Podsumowanie

    17 maja 2016

    Kursor na Marketing to konferencja skupiona wokół marketingu internetowego – dziedziny innowacyjnej i stale rozwijającej się. Jako organizatorzy tego wydarzenia, zawsze staramy się dostosować tematykę spotkań do aktualnych trendów, jak i nadchodzących zmian, dlatego tematem trzeciej edycji Kursora był Facebook.

  • Praktyczne porady
    – Profil na Instagramie

    7 kwietnia 2016

    Instagram jest jedną z największych platform social media, zrzeszającą około 400 milionów użytkowników na świecie. Również w Polsce pozycja Instagrama jest bardzo silna. Jak podaje kwietniowe zestawienie Instagram Trends przygotowane przez firmę Sotrender, w Polsce z Instagrama korzysta 2,53 mln osób.

  • Skąd czerpać inspiracje do blogowych wpisów?

    23 marca 2016

    Dla niektórych prowadzenie bloga firmowego może wydawać się nie lada wyzwaniem. W końcu, żeby pisanie miało sens, poruszane tematy muszą być interesujące dla czytelników, a treści powinny odpowiadać na nurtujące ich pytania. Wydaje się, że dla eksperta w danej dziedzinie to nic trudnego. Jednak rzetelna wiedza to za mało.

  • 10 mitów na temat content marketingu

    6 lutego 2016

    Strategia polegająca na tworzenie cennych i atrakcyjnych treści w celu przyciągnięcia i pozyskiwania klientów, którzy później zainteresują określoną grupę odbiorców. Zdecydowanie taka strategia odbiega od tradycyjnej formy marketingu.

  • Planowanie
    komunikaji

    23 stycznia 2016

    Post na Facebooku, wpis na blogu, newesletter – to tylko kilka narzędzi, które na co dzień wykorzystujesz do komunikacji ze swoimi klientami. Narzędzi, form i pomysłów jest mnóstwo – jednak żeby prowadzona komunikacja miała sens, powinna być przemyślana i zaplanowana. Co oznacza to w praktyce?

SZYBKI KONTAKT
Zmieniamy się tak, jak zmienia się Internet. Trzymaj rękę na pulsie i zapisz się do naszego newslettera. Nie rozsyłamy spamu, kontaktujemy się wyłącznie w ważnych sprawach.
NEWSLETTER
Wprowadź poniżej adres e-mail. To nic nie kosztuje!

(+48) 668-413-222

ul. Mickiewicza 10 40-092 Katowice

NIP: 9542477677

REGON: 241182750

Ta strona korzysta z cookies
Dowiedz się więcej
Informacja o cookies