AKTUALNOŚCI

  • Jak prowadzić bloga firmowego?

    16 grudnia 2015

    Odpowiedzmy sobie dziś na pytanie jak prowadzić bloga firmowego. O zaletach, a czasem wręcz konieczności prowadzenia bloga firmowego nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Jednak podjęcie decyzji o założeniu bloga to dopiero początek przygody. To z czym naprawdę trzeba się zmierzyć to prowadzenie bloga w sposób interesujący.

  • Reklama natywna, wmieszaj się w tłum

    29 listopada 2015

    Wraz z rozwojem Internetu pojawiło się wiele nowych form reklamowych. Z czasem jednak stały się one bardzo nachalne i denerwujące. Doprowadziły do tego, że użytkownicy zaczęli stosować programy blokujące reklamy, a sami przestali zauważać banery reklamowe na stronach internetowych.

  • The Zero Moment of Truth

    19 listopada 2015

    Student w kawiarni przegląda na smartfonie opinie i oceny internautów podczas poszukiwania  noclegu na weekendowy wyjazd. Dyrektor biura porównuje ceny kserokopiarek, a fan snowboardu w sklepie sportowym na smartfonie przegląda recenzje najnowszych desek.

  • 9 sposobów na zwiększenie leadów

    4 listopada 2015

    Pomimo tak łatwego dostępu do wiedzy, nadal dostrzec można powtarzające się błędy użyteczności i komunikacji stron www nowych startupów. Jak zwiększyć sprzedaż na Twojej stronie? Jak wiadomo nowe projekty informatyczne stają przed trudniejszym zadaniem niż te o tradycyjnym modelu biznesowym (np. sklep online z ubraniami).

  • Facebook – Reakcje i shopping

    31 października 2015

    Jakiś czas temu Mark Zuckerberg zapowiedział wprowadzenie na Facebooka guzika Nie lubię. Wszyscy czekali z niecierpliwością na uruchomienie tej funkcji. Jedni z obawą, drudzy z radością. Z tego pomysłu szybko się jednak wycofano, albo wręcz przeciwnie – zrealizowano go w zaskakującej wersji.

  • Reklama na Instagramie

    15 października 2015

    Z początkiem października polskie firmy wreszcie zyskały możliwość reklamowania się na Instagramie. Choć od dawna było to zapowiadane, wywołało to spore poruszenie w świecie social media. Choćby z tego względu, że marketerzy otrzymali kolejne narzędzie, które świadomie wykorzystane może przynieść wymierne efekty.

SZYBKI KONTAKT
Zmieniamy się tak, jak zmienia się Internet. Trzymaj rękę na pulsie i zapisz się do naszego newslettera. Nie rozsyłamy spamu, kontaktujemy się wyłącznie w ważnych sprawach.
NEWSLETTER
Wprowadź poniżej adres e-mail. To nic nie kosztuje!

(+48) 668-413-222

ul. Mickiewicza 10 40-092 Katowice

NIP: 9542477677

REGON: 241182750

Ta strona korzysta z cookies
Dowiedz się więcej
Informacja o cookies