AKTUALNOŚCI

  • Postaw na Real Time Marketing

    7 sierpnia 2015

    Real Time Marketing, czyli marketing czasu rzeczywistego, należy do najważniejszych i jednocześnie najtrudniejszych zagadnień marketingowych. Raport firmy Wayin „Making Real-Time Moments Matter” pokazuje, jak Real Time Marketing wykorzystują w swoich działaniach największe marki na świecie.

  • Daj się zauważyć na YouTube

    27 lipca 2015

    YouTube to druga największa przeglądarka na świecie, która generuje aż 14% ruchu w Internecie. Właśnie dlatego warto tam zaistnieć. Wystarczy spojrzeć na garść statystyk, by przekonać się, że YouTube jest potężny. Na całym świecie korzysta z niego miliard użytkowników, którzy co minutę publikują trzysta godzin nowych filmów.

  • Nie lekceważ Snapchata

    23 czerwca 2015

    Wydawać by się mogło, że mało kto o nim słyszał, a jednak Snapchat jest jednym z najszybciej rozwijających się serwisów społecznościowych. Co przyciąga młodych do Snapchata? Z założenia serwis ten ma być inny niż wszystkie znane do tej pory media społecznościowe. Nastawiony jest przede wszystkim na zabawę.

  • Co zrobić, by mówiono o nas w social mediach?

    16 czerwca 2015

    O tym, że social media już dawno przestały spełniać tylko swoją pierwotną rolę i stały się potężnym narzędziem marketingowym wiedzą wszyscy. Dla wielu firm istnienie w mediach społecznościowych stanowi o „być albo nie być” marki. Specjaliści od marketingu stają na głowach, szukając skutecznych rozwiązań.

  • Case study – co działa najlepiej?

    18 kwietnia 2015

    Konkurs dla marki Creme Cycles z rowerem w tle i działania z nim związane trwały 30 dni. W tym czasie organizatorzy w aplikacji konkursowej Instagram (stworzonej przy użyciu mechanizmu Fanpoint) osiągnęli następujące wyniki.

  • Jaki budżet potrzebny na konkurs?

    17 kwietnia 2015

    Nie jest to pytanie, na które można jednoznacznie odpowiedzieć. Każda akcja jest inna. Pod lupę należy wziąć kilka aspektów. Warto rozpocząć od wyznaczenie celów, które chcesz osiągnąć poprzez zorganizowanie konkursu. Pozwoli Ci to wybrać najlepsze rozwiązanie. Tym samym oszacujesz koszty promocji.

SZYBKI KONTAKT
Zmieniamy się tak, jak zmienia się Internet. Trzymaj rękę na pulsie i zapisz się do naszego newslettera. Nie rozsyłamy spamu, kontaktujemy się wyłącznie w ważnych sprawach.
NEWSLETTER
Wprowadź poniżej adres e-mail. To nic nie kosztuje!

(+48) 668-413-222

ul. Mickiewicza 10 40-092 Katowice

NIP: 9542477677

REGON: 241182750

Ta strona korzysta z cookies
Dowiedz się więcej
Informacja o cookies