AKTUALNOŚCI

  • 9 sposobów na zwiększenie leadów

    4 listopada 2015

    Pomimo tak łatwego dostępu do wiedzy, nadal dostrzec można powtarzające się błędy użyteczności i komunikacji stron www nowych startupów. Jak zwiększyć sprzedaż na Twojej stronie? Jak wiadomo nowe projekty informatyczne stają przed trudniejszym zadaniem niż te o tradycyjnym modelu biznesowym (np. sklep online z ubraniami).

  • Facebook – Reakcje i shopping

    31 października 2015

    Jakiś czas temu Mark Zuckerberg zapowiedział wprowadzenie na Facebooka guzika Nie lubię. Wszyscy czekali z niecierpliwością na uruchomienie tej funkcji. Jedni z obawą, drudzy z radością. Z tego pomysłu szybko się jednak wycofano, albo wręcz przeciwnie – zrealizowano go w zaskakującej wersji.

  • Reklama na Instagramie

    15 października 2015

    Z początkiem października polskie firmy wreszcie zyskały możliwość reklamowania się na Instagramie. Choć od dawna było to zapowiadane, wywołało to spore poruszenie w świecie social media. Choćby z tego względu, że marketerzy otrzymali kolejne narzędzie, które świadomie wykorzystane może przynieść wymierne efekty.

  • Postaw na Real Time Marketing

    7 sierpnia 2015

    Real Time Marketing, czyli marketing czasu rzeczywistego, należy do najważniejszych i jednocześnie najtrudniejszych zagadnień marketingowych. Raport firmy Wayin „Making Real-Time Moments Matter” pokazuje, jak Real Time Marketing wykorzystują w swoich działaniach największe marki na świecie.

  • Daj się zauważyć na YouTube

    27 lipca 2015

    YouTube to druga największa przeglądarka na świecie, która generuje aż 14% ruchu w Internecie. Właśnie dlatego warto tam zaistnieć. Wystarczy spojrzeć na garść statystyk, by przekonać się, że YouTube jest potężny. Na całym świecie korzysta z niego miliard użytkowników, którzy co minutę publikują trzysta godzin nowych filmów.

  • Nie lekceważ Snapchata

    23 czerwca 2015

    Wydawać by się mogło, że mało kto o nim słyszał, a jednak Snapchat jest jednym z najszybciej rozwijających się serwisów społecznościowych. Co przyciąga młodych do Snapchata? Z założenia serwis ten ma być inny niż wszystkie znane do tej pory media społecznościowe. Nastawiony jest przede wszystkim na zabawę.

SZYBKI KONTAKT
Zmieniamy się tak, jak zmienia się Internet. Trzymaj rękę na pulsie i zapisz się do naszego newslettera. Nie rozsyłamy spamu, kontaktujemy się wyłącznie w ważnych sprawach.
NEWSLETTER
Wprowadź poniżej adres e-mail. To nic nie kosztuje!

(+48) 668-413-222

ul. Mickiewicza 10 40-092 Katowice

NIP: 9542477677

REGON: 241182750

Ta strona korzysta z cookies
Dowiedz się więcej
Informacja o cookies