AKTUALNOŚCI

  • Facebook – Reakcje i shopping

    31 października 2015

    Jakiś czas temu Mark Zuckerberg zapowiedział wprowadzenie na Facebooka guzika Nie lubię. Wszyscy czekali z niecierpliwością na uruchomienie tej funkcji. Jedni z obawą, drudzy z radością. Z tego pomysłu szybko się jednak wycofano, albo wręcz przeciwnie – zrealizowano go w zaskakującej wersji.

  • Reklama na Instagramie

    15 października 2015

    Z początkiem października polskie firmy wreszcie zyskały możliwość reklamowania się na Instagramie. Choć od dawna było to zapowiadane, wywołało to spore poruszenie w świecie social media. Choćby z tego względu, że marketerzy otrzymali kolejne narzędzie, które świadomie wykorzystane może przynieść wymierne efekty.

  • Postaw na Real Time Marketing

    7 sierpnia 2015

    Real Time Marketing, czyli marketing czasu rzeczywistego, należy do najważniejszych i jednocześnie najtrudniejszych zagadnień marketingowych. Raport firmy Wayin „Making Real-Time Moments Matter” pokazuje, jak Real Time Marketing wykorzystują w swoich działaniach największe marki na świecie.

  • Daj się zauważyć na YouTube

    27 lipca 2015

    YouTube to druga największa przeglądarka na świecie, która generuje aż 14% ruchu w Internecie. Właśnie dlatego warto tam zaistnieć. Wystarczy spojrzeć na garść statystyk, by przekonać się, że YouTube jest potężny. Na całym świecie korzysta z niego miliard użytkowników, którzy co minutę publikują trzysta godzin nowych filmów.

  • Nie lekceważ Snapchata

    23 czerwca 2015

    Wydawać by się mogło, że mało kto o nim słyszał, a jednak Snapchat jest jednym z najszybciej rozwijających się serwisów społecznościowych. Co przyciąga młodych do Snapchata? Z założenia serwis ten ma być inny niż wszystkie znane do tej pory media społecznościowe. Nastawiony jest przede wszystkim na zabawę.

  • Co zrobić, by mówiono o nas w social mediach?

    16 czerwca 2015

    O tym, że social media już dawno przestały spełniać tylko swoją pierwotną rolę i stały się potężnym narzędziem marketingowym wiedzą wszyscy. Dla wielu firm istnienie w mediach społecznościowych stanowi o „być albo nie być” marki. Specjaliści od marketingu stają na głowach, szukając skutecznych rozwiązań.

SZYBKI KONTAKT
Zmieniamy się tak, jak zmienia się Internet. Trzymaj rękę na pulsie i zapisz się do naszego newslettera. Nie rozsyłamy spamu, kontaktujemy się wyłącznie w ważnych sprawach.
NEWSLETTER
Wprowadź poniżej adres e-mail. To nic nie kosztuje!

(+48) 668-413-222

ul. Mickiewicza 10 40-092 Katowice

NIP: 9542477677

REGON: 241182750

Ta strona korzysta z cookies
Dowiedz się więcej
Informacja o cookies