AKTUALNOŚCI

  • Case study – co działa najlepiej?

    18 kwietnia 2015

    Konkurs dla marki Creme Cycles z rowerem w tle i działania z nim związane trwały 30 dni. W tym czasie organizatorzy w aplikacji konkursowej Instagram (stworzonej przy użyciu mechanizmu Fanpoint) osiągnęli następujące wyniki.

  • Jaki budżet potrzebny na konkurs?

    17 kwietnia 2015

    Nie jest to pytanie, na które można jednoznacznie odpowiedzieć. Każda akcja jest inna. Pod lupę należy wziąć kilka aspektów. Warto rozpocząć od wyznaczenie celów, które chcesz osiągnąć poprzez zorganizowanie konkursu. Pozwoli Ci to wybrać najlepsze rozwiązanie. Tym samym oszacujesz koszty promocji.

  • Jak reklamować konkurs?

    16 kwietnia 2015

    Promowanie marki za pomocą konkursu można podzielić na kilka etapów. Pierwsze od czego powinniśmy zacząć to skonstruowanie odpowiedniego przekazu skierowanego do potencjalnych uczestników promocji.  Nikt nie weźmie udziału w przygotowanej przez nas akcji, jeśli nie zadbamy o odpowiednią komunikację.

  • Lepsza aplikacja konkursowa czy post?

    14 kwietnia 2015

    Odkąd Facebook wprowadził możliwość organizacji konkursów bezpośrednio na stronie fanowskiej – timeline, wielu użytkowników zastanawia się, które rozwiązanie wybrać. Czy warto organizować konkursy tylko na timeline? Kiedy warto wykorzystać profesjonalną aplikację?

  • Organizacja konkursu na Facebooku

    13 kwietnia 2015

    Organizowanie gier oraz konkursów za pośrednictwem serwisów społecznościowych stało się niezwykle popularnym sposobem na zaangażowanie użytkowników. Nic dziwnego, że ta forma marketingu spotyka się z pozytywną reakcją fanów.

  • Innowacyjne strategie cenowe

    23 lutego 2015

    Strategia Pay What You Want to nauka empatii, elastyczności i dialogu. Dzięki niej na nowo pytamy o to, co tak naprawdę stanowi wartość dla klienta. Jednak nie w naszych oczach, lecz jego. Pay What You Want (w skrócie PWYW) mówi o podejściu, które polega na umożliwieniu klientowi zapłaty dowolnej kwoty za dostarczany mu produkt bądź usługę.

SZYBKI KONTAKT
Zmieniamy się tak, jak zmienia się Internet. Trzymaj rękę na pulsie i zapisz się do naszego newslettera. Nie rozsyłamy spamu, kontaktujemy się wyłącznie w ważnych sprawach.
NEWSLETTER
Wprowadź poniżej adres e-mail. To nic nie kosztuje!

(+48) 668-413-222

ul. Mickiewicza 10 40-092 Katowice

NIP: 9542477677

REGON: 241182750

Ta strona korzysta z cookies
Dowiedz się więcej
Informacja o cookies