Klient: ADEGIS
Zakres:
Strategia marketingowa
Obsługa mediów społecznościowych
Prowadzenie kampanii reklamowej
Content marketing
Dla firmy ADEGIS i naszego zespołu, szalenie istotne było prowadzenie spójnej i angażującej komunikacji w mediach społecznościowych, która będzie docierała do grupy docelowej oraz odpowiadał na jej pytania i potrzeby. Szczególnie w przypadku tak specjalistycznej branży jak automatyka przemysłowa, dobre, merytoryczne treści i atrakcyjny przekaz są najważniejsze, bo pozwalają budować wizerunek marki profesjonalnej, rzeczowej i prężnie działającej. Prowadząc social media istotne było dla nas, by ciągle się rozwijać i tworzyć treści, które przyciągną odbiorców. W tym celu nie tylko zmienialiśmy strategiczne podejście do komunikacji, ale również ewoluowaliśmy wizualne aspekty wizerunku i koncepcji kreatywnej.
Marka ADEGIS bardzo świadomie podchodzi do dzisiejszych potrzeb związanych z komunikacją marki. Wspólnie wypracowaliśmy proces tworzenia materiałów wideo, dzięki któremu w każdym miesiącu jesteśmy w stanie stworzyć od 10 do 20 wysokiej jakości materiałów wideo, które swobodnie możemy wykorzystywać we wszystkich kanałach komunikacji marki. Dynamiczne podejście do tworzenia treści i otwartość na eksperymenty pozwoliły nam wypracować formaty wideo, które znacznie zwiększyły wyniki oraz efektywność komunikacji marki ADEGIS.
W 2022 roku stworzyliśmy dla marki ADEGIS kompleksową strategię komunikacji, bazującą na przeprowadzonych warsztatach strategicznych i badaniach klientów. Przygotowany dokument strategii zawiera opracowany charakter marki, sposób komunikacji, cele i sposób mierzenia wyników oraz rodzaje działań marketingowych. W strategii opracowany został roczny action plan wraz z koncepcją kreatywną. Action plan na poziomie operacyjnym określa szczegóły dla wdrożenia i realizacji działań marketingowych.
Przez cały rok 2022 strategia komunikacji stanowiła dla nas punkt odniesienia do wszystkich bieżących działań i wyników. Na początku 2023 roku, strategia została uzupełniona o nowe założenia biznesowe, cele i aktywności, ale jej rdzeń pozostał niezmieniony.
Każdego dnia, od poniedziałku do piątku, trzymamy telefon w zasięgu ręki, aby błyskawicznie odpowiedzieć na Twoje pytania i wątpliwości. Pomóż nam zrozumieć Twoje potrzeby.