Klient:
Art Office
Zakres:
Rebranding
Strona WWW
Koncepcja kreatywna
G艂贸wnym celem projektu by艂o zaprojektowanie nowego logo, na podstawie kt贸rego stworzyli艣my pozosta艂e elementy koncepcji komunikacji. Zale偶a艂o nam, aby dostosowa膰 logotyp do specyfiki bran偶y - firma Art Office oferuje gad偶ety reklamowe, dlatego chcieli艣my聽aby stworzone logo by艂o nowoczesne 鈥╥ przyjazne, ale 偶eby r贸wnie偶 wygl膮da艂o鈥╪a profesjonalne聽i nabiera艂o bardziej formalne wra偶enie.
Przedstawiaj膮c Klientowi propozycj臋聽nowego logo, przeszli艣my ten proces metod膮 ma艂ych krok贸w, aby na wst臋pie pokaza膰 wariant opieraj膮cy si臋 na kolorystyce pierwotnego logo. Jednak szybko doszli艣my do wniosku, 偶e potrzebujemy ca艂kowitego od艣wie偶enia, dlatego聽w ostatnim wariancie zaproponowali艣my logo nowoczesne, wykorzystuj膮ce elementy gradientu 鈥╥ po艂ysku, kt贸re atrakcyjnie wyeksponuj膮聽mark臋 na tle konkurencji. W tym celu zastosowali艣my po艂膮czenie kolor贸w: niebieskiego, kt贸ry kojarzy si臋 ze szczero艣ci膮, lojalno艣ci膮 鈥╥ zaufaniem oraz fioletowego, reprezentuj膮cego pomys艂owo艣膰聽鈥╥ wyobra藕ni臋. Ca艂y znak jest zbudowany z kwadracik贸w, uk艂adaj膮cych si臋 w jeden du偶y element.
Powsta艂a strona internetowa kolorystycznie nawi膮zuje do barw zawartych w logo. Celem strony jest atrakcyjne przedstawienie produkt贸w, kt贸re oferuje firma oraz zaprezentowanie portfolio i os贸b tworz膮cych Art Office. Strona wykorzystuje efekt gradientu, a na wszystkich podstronach znajduj膮 si臋 elementy ilustracyjne, kt贸re nadaj膮 fantazji i lekko艣ci. W wybranych sekcjach strony widniej膮 kwadraciki nawi膮zuj膮ce do budowy logo.
Koncepcj臋 post贸w na Facebooka stworzyli艣my 艂膮cznie w trzech wariantach. Pierwszy wykorzystuje elementy infografiki informuj膮cej o g艂贸wnych warto艣ciach firmy, a tym samym pomaga zbudowa膰 jej wizerunek jako eksperta w swojej dziedzinie. Drugi format skupia si臋 na estetycznej prezentacji produktu, dodatkowo informuj膮c o jego nazwie i warto艣ciach, kt贸re przekazuje has艂o reklamowe. Trzeci format przedstawia wizerunek za艂o偶ycieli firmy, kt贸rzy w przyjazny spos贸b zach臋caj膮 do poznania oferty i buduj膮 relacyjno艣膰 z obecnym 鈥╥ przysz艂ym klientem.
Kampania reklamowa, podobnie jak pozosta艂e elementy, zosta艂a stworzona na kolorystyce opartej o logo. Jednak w przypadku grafik zastosowanych do p艂atnej komunikacji na Facebooku, nie wykorzystujemy ju偶 formatu infografik. Skupiamy si臋 na pokazaniu produktu na pierwszym planie, kt贸ry dope艂nia zwi臋z艂e has艂o reklamowe. Ponownie u偶ywamy wizerunku w艂a艣cicieli firmy w celu budowania 艣wiadomo艣ci i relacyjno艣ci dla obecnych i nowych klient贸w.
W formacie promuj膮cym mark臋 na Linkedinie skupili艣my si臋 na maksymalnym wyeksponowaniu produktu z uwzgl臋dnienim jego detali, kt贸re prezentuj膮 elegancj臋 i solidne wyko艅czenie. Celem tej komunikacji jest zwi臋kszenie ilo艣ci wej艣膰 na stron臋, budowanie wizerunku jako eksperta i profesjonalnego partnera w biznesie.
Format stories wykorzystuje produkt z ilustracyjnym obrysem. Jego celem jest atrakcyjna prezentacja oferty z wykorzystaniem element贸w animacji i ruchomych gif贸w, kt贸re oferuje Instagram przy tworzeniu stories. Ta forma komunikatu ma na celu szybkie przedstawienie wybranego gad偶etu i zach臋cenie do przej艣cia na profil oraz skontaktowania si臋 z firm膮.
Ka偶dego dnia, od poniedzia艂ku do pi膮tku, trzymamy telefon w zasi臋gu r臋ki, aby b艂yskawicznie odpowiedzie膰 na Twoje pytania i w膮tpliwo艣ci. Pom贸偶 nam zrozumie膰 Twoje potrzeby.