-
Wyzwanie
Lokalizowanie strategii marki na rynek polski oraz dotarcie do zróżnicowanej grupy docelowej – instalatorów, serwisantów i dystrybutorów
-
Podejście
Warsztaty z działem sprzedaży, customer service i marketingu oraz wywiady z klientami i dystrybutorami. Przygotowanie planu działania na 1.5 roku w obszarze B2B
-
Rezultaty
Stworzenie nowego hubu marketingowego dla działań B2B, w tym uspójnienie stron WWW, social media i innych punktów styku z odbiorcami marki.
Zakres prac:
Branża:
Wielkość:
Jakie były cele projektu?
-
Główny cel klienta: Budowanie wizerunku marki Ariston w segmencie klientów B2B
-
Rozwój komunikacji skierowanej na instalatorów, serwisantów i dystrybutorów.
-
Uspójnienie materiałów marketingowych.
-
Zaplanowanie działań marketingowych w segmencie B2B na najbliższe 1,5 roku.
-
Stworzenie nowej koncepcji kreatywnej.
Wyzwanie
Rozwiązanie
Diametralnie różne potrzeby różnych grup z segmentu B2B – Instalator, Serwisant, Dystrybutor
Głębokie poznanie potrzeb i problemów grupy docelowej poprzez warsztaty strategiczne i wywiady pogłębione z klientami.
Duża ilość niespójnych materiałów, stron internetowych i systemów dedykowanych dla segmentu B2B.
Stworzenie koncepcji Hub’u B2B i ułożenie ścieżek zakupowych dla każdej z grup docelowych.
Wizerunkowe problemy z przeszłości odbijające się na obecnym odbiorze marki.
Odświeżenie wszystkich kanałów komunikacji i materiałów z zaktualizowaną propozycją wartości.
Działanie zgodnie ze strategią marki, która nie uwzględnia specyfiki Polskiego rynku.
Przygotowanie planu, który lokalizuje strategie na rynek Polski i adaptuje ją stawiając na efektywność.
Narzędzia:
Efekty
-
Przygotowanie nowej koncepcji kreatywnej
-
Stworzenie nowych lejków marketingowych dla wszystkich grup docelowych B2B
-
Opracowanie nowego tone of voice i haseł reklamowych
-
Zaplanowanie dokładnego harmonogramu komunikacji online i offline
-
Przygotowanie contentu dla marki z uwagą na SEO i GEO
-
Rozpoczęcie nowej komunikacji B2B marki Ariston
-
2 lata
zaplanowanych szczegółowo działań marketingowych z opisanymi celami OKR i KPI
-
35 h
warsztatów strategicznych z decydentami różnych działów marki Ariston
-
14
wywiadów pogłębionych z wybranymi klientami B2B w ciągu 6 miesięcy
Chcesz działać, ale nie wiesz jak?
Skontaktuj się z nami!
Martyna Kalarus
New Business Manager
Case studies
Strona internetowa dla nowej restauracji w Katowicach z branży gastronomicznej
Nowa restauracja w Katowicach zgłosiła się do nas z potrzebą stworzenia strony internetowej od podstaw. Zaprojektowaliśmy intuicyjną, nowoczesną witrynę, która prezentuje ofertę, klimat lokalu i menu w atrakcyjny sposób, jednocześnie wspierając budowanie rozpoznawalności marki od pierwszego dnia działalności.
Social media marketing medycyna i zdrowie
Marka LifestyleMed potrzebowała przemyślanego planu działań w social mediach. Postawiliśmy na mocny content, emocje i estetykę, które budują relacje z klientami. Social media zamieniliśmy w skuteczne narzędzie sprzedaży i komunikacji. Efekt? Ponad 250% więcej zaangażowania i setki nowych klientów online i offline.