KLIENT

Jantar

PRACE

Obsługa Social Media
Kampanie reklamowe
Projekty graficzne
Strategia
Warsztaty
Strona WWW

Przeprowadzenie warsztatów z najważniejszymi działami firmy, które pozwoliły precyzyjnie określić cele, priorytety i zakres działań. Stworzenie trzech submarek odpowiadających za różne elementy działalności firmy. Przygotowanie planu komunikacji, działań reklamowych i wizerunkowych dla poszczególnych submarek. Wdrożenie nowych kanałów komunikacji oraz rozpoczęcie działań marketingowych.

Stworzenie trzech logotypów dla submarek, zachowując spójność z oryginalnym logo marki. Przygotowanie różnych wersji logo do wykorzystania na materiałach firmy. Zbudowanie klucza wizualnego dla wszystkich submarek wraz z wszystkimi materiałami do mediów społecznościowych, na strony internetowe, do materiałów drukowanych oraz reklam w sieci Google.

Zaprojektowanie trzech stron internetowych dla poszczególnych submarek, uwzględniając najważniejsze ich potrzeby. Kodowanie i wdrożenie stron WWW, z uwzględnieniem najnowszych technologii oraz potrzeb marketingowych. Szczególna uwaga poświęcona na spójność wszystkich stron oraz łatwość nawigacji dla klientów poszczególnych submarek Jantar.

SUBMARKI

Wyodrębnienie trzech submarek pozwoliło nam na podzielenie szerokiego wachlarza produktów i skoncentrowania działań marketingowych na poszczególnych sektorach klientów. W tym celu powstały trzy logotypy, które bezpośrednio nawiązują do siebie i marki Jantar. Zastosowaliśmy proste formy i klucz kolorystyczny, zgodny z przyjętymi wcześniej barwami oznaczającymi dane grupy produktów firmy Jantar.

KOMUNIKACJA

Dla każdej submarki przygotowany został zestaw grafik i formatów, które pozwalają na łatwe rozpoznanie poruszanej tematyki w kanałach mediów społecznościowych marki. Spójna komunikacja na Facebooku oraz wzmożone działania na portalu Linkedin pozwoliły na szybkie wprowadzenie nowego klucza komunikacji marki. Opracowanie nowej strategii marki, wprowadzenie nowej komunikacji oraz wzmocnienie działań za pomocą kampanii reklamowej przyniosło efekty już w pierwszych tygodniach działań.

EMAIL MARKETING

Bardzo ważnym elementem marketingu dla tych submarek jest email marketing oraz optymalne zarządzanie leadami. Dzięki marketing automation, skutecznym reklamom generujących leady na Facebooku i Linkedinie, mogliśmy przygotować cały lejek sprzedażowy, zwieńczony atrakcyjnymi wizualnie mailingami. Takie podejście sprawia, że działania marketingowe, sprzedażowe i brandingowe wzajemnie się uzupełniają i umożliwiają osiągnięcie finalnego efektu.

STRONY WWW

Dla każdej submarki przygotowana została strona WWW, na której mogliśmy dokładniej opisać procesy i produkty firmy, które w tym segmencie są oferowane. Pozwoliło nam to również rozpoczęcie działań employer brandingowych w obrębie submarki Jsoftware. Dzięki stronom marki mogą komunikować się precyzyjniej, odpowiadając na potrzeby klientów i konwertując ruch na biznes.

Chcesz porozmawiać, spotkać się lub otrzymać ofertę? Wypełnij brief

Szybki kontakt

Zmieniamy się tak, jak zmienia się Internet. Trzymaj rękę na pulsie i zapisz się do naszego newslettera. Nie rozsyłamy spamu, kontaktujemy się wyłącznie w ważnych sprawach.

karolina@punktkrytyczny.pl
(+48) 668-413-222
ul. Mickiewicza 10, 40-092 Katowice
NIP: 9542477677 REGON: 241182750