ID Logistics jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w obszarze dedykowanej logistyki kontraktowej. Zatrudnia ponad 9 000 pracowników i posiada 35 centrów logistycznych na terenie całej Polski.
W ramach współpracy przeprowadziliśmy warsztat strategiczny, w którym wziął udział prezes, dział HR, dział handlowy oraz dział marketingu. Efektem współpracy było przygotowanie planu marketingowego dla marki ID Logistics wraz z planem wdrożenia i kooperacją z wymienionymi działami w ramach stałej współpracy.
W planie uwzględniliśmy przede wszystkim obecność komunikacji biznesowej na LinkedIn, employer brandingu na Facebooku oraz działań w ramach profilu pracodawcy na Pracuj.pl, który przeszedł całkowitą transformację treściową i wizualną.
W ramach planu marketingowego przygotowaliśmy działania content marketingowe i edukacyjne, takie jak webinary i publikacje ebooków.
Działając w mediach społecznościowych naszym głównym celem było zbudowanie spójnego wizerunku marki, który dotychczas nie stanowił istotnego elementu działalności ID Logistics. Wraz z rozwojem kanałów LinkedIn i Facebook, prowadziliśmy jednocześnie komunikację trzech wewnętrznych projektów marki.
Biorąc pod uwagę znaczną rozbieżność grup docelowych na obydwu kanałach, komunikacja była całkowicie podzielona pod względem treści ze względu na kanały – Facebook i LinkedIn.
W ciągu roku udało nam się powiększyć grupę odbiorców o 1600 kont i miesięcznie docierać do 70 000 osób.
Stałe działania reklamowe w social media i Google Ads suplementowane były intensywnymi kampaniami ukierunkowanymi na rekrutację w nowo powstających centrach logistycznych. Podczas współpracy przeprowadziliśmy dwie takie intensywne kampanie, dodatkowo uzupełnione współpracą z lokalnymi samorządami i organizacjami pozarządowymi oraz kampaniami outdoor.
Działania budujące wizerunek pracodawcy były istotną częścią strategii marki na rynku polskim. Bieżąco wspieraliśmy działy HR w poszczególnych centrach logistycznych, oferując im usługi projektowania graficznego i copywritingu na ich potrzeby. Dodatkowo prowadziliśmy komunikację w grupach na Facebooku oraz na profilu marki. Aktualizowaliśmy również profil pracodawcy na Pracuj.pl, wspierając w ten sposób dział rekrutacji w ich stałych działaniach.
Każdego dnia, od poniedziałku do piątku, trzymamy telefon w zasięgu ręki, aby błyskawicznie odpowiedzieć na Twoje pytania i wątpliwości. Pomóż nam zrozumieć Twoje potrzeby.