Obsługa marketingowa Logistyka - Punkt Krytyczny
//punktkrytyczny.pl/wp-content/uploads/2024/06/01_pracujpl_tlo.png

Klient

ID Logistics

Zakres

Plan marketingowy
Obsługa mediów społecznościowych
Kampanie reklamowe
Employer Branding

 

ID Logistics jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w obszarze dedykowanej logistyki kontraktowej. Zatrudnia ponad 9 000 pracowników i posiada 35 centrów logistycznych na terenie całej Polski.

Plan marketingowy

 

 

//punktkrytyczny.pl/wp-content/uploads/2024/06/Group-1.png

 

W ramach współpracy przeprowadziliśmy warsztat strategiczny, w którym wziął udział prezes, dział HR, dział handlowy oraz dział marketingu. Efektem współpracy było przygotowanie planu marketingowego dla marki ID Logistics wraz z planem wdrożenia i kooperacją z wymienionymi działami w ramach stałej współpracy.

W planie uwzględniliśmy przede wszystkim obecność komunikacji biznesowej na LinkedIn, employer brandingu na Facebooku oraz działań w ramach profilu pracodawcy na Pracuj.pl, który przeszedł całkowitą transformację treściową i wizualną.

W ramach planu marketingowego przygotowaliśmy działania content marketingowe i edukacyjne, takie jak webinary i publikacje ebooków.

Obsługa social media

//punktkrytyczny.pl/wp-content/uploads/2024/06/Group-1171274900.png

Działając w mediach społecznościowych naszym głównym celem było zbudowanie spójnego wizerunku marki, który dotychczas nie stanowił istotnego elementu działalności ID Logistics. Wraz z rozwojem kanałów LinkedIn i Facebook, prowadziliśmy jednocześnie komunikację trzech wewnętrznych projektów marki.

Biorąc pod uwagę znaczną rozbieżność grup docelowych na obydwu kanałach, komunikacja była całkowicie podzielona pod względem treści ze względu na kanały – Facebook i LinkedIn.
W ciągu roku udało nam się powiększyć grupę odbiorców o 1600 kont i miesięcznie docierać do 70 000 osób.

 

Kampanie reklamowe

//punktkrytyczny.pl/wp-content/uploads/2024/06/Group-1171274899.png

 

Stałe działania reklamowe w social media i Google Ads suplementowane były intensywnymi kampaniami ukierunkowanymi na rekrutację w nowo powstających centrach logistycznych. Podczas współpracy przeprowadziliśmy dwie takie intensywne kampanie, dodatkowo uzupełnione współpracą z lokalnymi samorządami i organizacjami pozarządowymi oraz kampaniami outdoor.

Employer Branding

 

 

//punktkrytyczny.pl/wp-content/uploads/2024/06/Group-1171274901.png

Działania budujące wizerunek pracodawcy były istotną częścią strategii marki na rynku polskim. Bieżąco wspieraliśmy działy HR w poszczególnych centrach logistycznych, oferując im usługi projektowania graficznego i copywritingu na ich potrzeby. Dodatkowo prowadziliśmy komunikację w grupach na Facebooku oraz na profilu marki. Aktualizowaliśmy również profil pracodawcy na Pracuj.pl, wspierając w ten sposób dział rekrutacji w ich stałych działaniach. 

//punktkrytyczny.pl/wp-content/uploads/2024/06/Group-1171274902.png

Szybki kontakt

Każdego dnia, od poniedziałku do piątku, trzymamy telefon w zasięgu ręki, aby błyskawicznie odpowiedzieć na Twoje pytania i wątpliwości. Pomóż nam zrozumieć Twoje potrzeby.

Martyna Kalarus

Zapytania ofertowe

martyna@punktkrytyczny.pl
(+48) 668-885-723