Projekt logo studia podcastowego z branży kreatywnej

  • Wyzwanie

    Zaprojektowanie znaku, który będzie określał wizualny kierunek dla nowopowstałej marki.

  • Podejście

    Określenie strategicznych założeń marki na warsztatach. Zebranie oczekiwań i wyznaczenie charakteru marki poprzez wywiad z klientem.

  • Rezultaty

    Stworzenie logo, które wyróżnia markę na tle konkurencji i koresponduje z jej kierunkiem rozwoju.

Zakres prac:

Branża:

Studio podcastowe

Wielkość:

Startup
2 pracowników

Jakie były cele projektu?

  • Główny cel klienta: Określenie wizualnego charakteru i kierunku dla nowej marki.

  • Wyróżnienie się na tle istniejących studiów podcastowych na terenie Śląska.

  • Stworzenie projektu logo który nawiązuje do działalności marki i genezy jej nazwy, wywodzącej się od słowa nagłośnienie.

  • Stworzenie znaku z możliwością modyfikacji jego członu „studio” z myślą o przyszłych projektach firmy.

Wyzwanie

Rozwiązanie

Wytyczna klienta odnośnie poszerzenia projektu na inne dziedziny.

Zaprojektowanie uniwersalnego sygnetu i logotypu z możliwością modyfikacji członu „studio”.

Projekt logo nawiązujący do genezy nazwy – naglo od słowa nagłośnienie.

Stworzenie sygnetu inspirowanego falami dźwiękowymi.

Projekt znaku, który będzie wyróżniał się na tle lokalnej konkurencji.

Analiza projektowa rynku, zaproponowanie charakterystycznych połączeń kolorystycznych.

Skalowalność projektu – potencjalne wykorzystanie logo na różnych nośnikach.

Zaprojektowanie kilku wariantów logo w zależności od jego zastosowania.

Narzędzia:

Adobe Illustrator

Efekty

  • Projekt logo zgodny z wizją marki i kierunkiem jej rozwoju.

  • Określony kierunek komunikacji wizualnej dla nowopowstałej marki.

Chcesz działać, ale nie wiesz jak?

Skontaktuj się z nami!

Martyna Kalarus

New Business Manager