-
Wyzwanie
Zaprojektowanie znaku, który będzie określał wizualny kierunek dla nowopowstałej marki.
-
Podejście
Określenie strategicznych założeń marki na warsztatach. Zebranie oczekiwań i wyznaczenie charakteru marki poprzez wywiad z klientem.
-
Rezultaty
Stworzenie logo, które wyróżnia markę na tle konkurencji i koresponduje z jej kierunkiem rozwoju.
Zakres prac:
Branża:
Wielkość:
Jakie były cele projektu?
-
Główny cel klienta: Określenie wizualnego charakteru i kierunku dla nowej marki.
-
Wyróżnienie się na tle istniejących studiów podcastowych na terenie Śląska.
-
Stworzenie projektu logo który nawiązuje do działalności marki i genezy jej nazwy, wywodzącej się od słowa nagłośnienie.
-
Stworzenie znaku z możliwością modyfikacji jego członu „studio” z myślą o przyszłych projektach firmy.
Wyzwanie
Rozwiązanie
Wytyczna klienta odnośnie poszerzenia projektu na inne dziedziny.
Zaprojektowanie uniwersalnego sygnetu i logotypu z możliwością modyfikacji członu „studio”.
Projekt logo nawiązujący do genezy nazwy – naglo od słowa nagłośnienie.
Stworzenie sygnetu inspirowanego falami dźwiękowymi.
Projekt znaku, który będzie wyróżniał się na tle lokalnej konkurencji.
Analiza projektowa rynku, zaproponowanie charakterystycznych połączeń kolorystycznych.
Skalowalność projektu – potencjalne wykorzystanie logo na różnych nośnikach.
Zaprojektowanie kilku wariantów logo w zależności od jego zastosowania.
Narzędzia:
Efekty
-
Projekt logo zgodny z wizją marki i kierunkiem jej rozwoju.
-
Określony kierunek komunikacji wizualnej dla nowopowstałej marki.
Chcesz działać, ale nie wiesz jak?
Skontaktuj się z nami!
Martyna Kalarus
New Business Manager
Case studies
Strona internetowa dla nowej restauracji w Katowicach z branży gastronomicznej
Nowa restauracja w Katowicach zgłosiła się do nas z potrzebą stworzenia strony internetowej od podstaw. Zaprojektowaliśmy intuicyjną, nowoczesną witrynę, która prezentuje ofertę, klimat lokalu i menu w atrakcyjny sposób, jednocześnie wspierając budowanie rozpoznawalności marki od pierwszego dnia działalności.
Social media marketing medycyna i zdrowie
Marka LifestyleMed potrzebowała przemyślanego planu działań w social mediach. Postawiliśmy na mocny content, emocje i estetykę, które budują relacje z klientami. Social media zamieniliśmy w skuteczne narzędzie sprzedaży i komunikacji. Efekt? Ponad 250% więcej zaangażowania i setki nowych klientów online i offline.