MARKETING SPORTOWY

Budujemy wartość Twojej firmy w oparciu o sportowe emocje. Wyprzedź z nami konkurencję i zainwestuj w najprężniej rozwijającą się formę reklamy w 2017 roku.

Działania oparte o marketing sportowy realizujemy przede wszystkim poprzez żeglarstwo i piłkę nożną

ŻEGLARSTWO MECZOWE

Wsparciem w budowaniu strategii marketingowej jest firma MT Partners, realizująca projekty: Polish Match Tour, Polska Ekstraklasa Żeglarska, Ligi Regatowe, czy Wodoaktywni. Od 2007 roku zorganizowali ok. 100 regat, w tym regaty Pucharu Świata, Mistrzostwa Świata Optimist, Mistrzostwa Świata Juniorów, Mistrzostwa Europy w Match Racingu i wiele innych. Wspólnie z MT Partners stworzyliśmy koncepcję Cross The Line dla TT-Line Polska – lidera na rynku usług promowych pomiędzy Niemcami, Polską, a Szwecją. Liczba odbiorców, do których dotarła reklama to aż 7 mln, a ekwiwalent reklamowy został oszacowany na 2 mln złotych.

PIŁKA NOŻNA

Współpracujemy z Piłkarską Reprezentacją Dziennikarzy, czyli stowarzyszeniem budującym marketing sportowy z takimi brandami jak Nike, Biedronka, Ustronianka, Powerade, Orange, Oknoplast, czy Generali Group. Reprezentacja rozegrała już kilkadziesiąt spotkań z przedstawicielami międzynarodowych drużyn i organizacji, m.in. z byłymi gwiazdami Interu Mediolan.

Media buying and planning

W ramach marketingu sportowego realizujemy kampanie promujące w studiu Eurosportu oraz na Eurosport.onet.pl, relacje live stream, publikacje w największych portalach sportowych (Onet.pl, Przegladsportowy.pl, zagle.com.pl, Magazyn Żagle, Magazyn Prestiż, internetowe wydania telewizji regionalnych TVP). Kampanie zawierają także świadczenia obejmujące publikacje w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN, TVN24, Canal+ Sport 2, TVP Sport Hd oraz Polsat Sport, a także radiowych, takich jak Radio Zet.

CELE

Tworzenie strategii, opartej o marketing sportowy rozpoczynamy od wyznaczenia celów świadomościowych:
• Stworzenie emocjonalnej więzi z grupą docelową.
• Zbudowanie pozytywnego wizerunku marki.
• Sympatia i przyjazne nastawienie otoczenia.
• Wzrost świadomości marki.
• Zwiększenie zasięgu oddziaływania.
• Zbudowanie konkurencyjności marki na danym rynku.

Oraz przedmiotowych:
• Zwiększenie ilości przejść na stronę marki
• Wzrost konwersji na sprzedaż produktów i usług
• Wzbudzenie większego zaangażowania w kanałach Social Media
• Ekspozycja marki na wydarzeniach sportowych

STWÓRZMY TWOJĄ STRATEGIĘ

Marketing sportowy realizujemy z uwzględnieniem skali i charakteru biznesu, trafiając do różnorodnych grup docelowych. Strategia komunikacji jest zawsze dopasowana do potrzeb i oczekiwań naszych klientów. Wyślij nam wypełniony brief, a my opracujemy z Tobą ścieżkę budowania wizerunku Twojej firmy w oparciu o sport.

POBIERZ BRIEF

ZAINTERESOWANY NASZĄ OFERTĄ? SPOTKAJMY SIĘ NA KAWIE, A ZAPROPONUJEMY CI ROZWIĄZANIE KTÓREGO POTRZEBUJESZ.

karolina@punktkrytyczny.pl (+48) 668 413 222
ZAINTERESOWANY PODOBNYM PROJEKTEM?
JEŚLI TAK, KLIKNIJ PONIŻEJ
I NAPISZ DO NAS!



TAK
SZYBKI KONTAKT
Zmieniamy się tak, jak zmienia się Internet. Trzymaj rękę na pulsie i zapisz się do naszego newslettera. Nie rozsyłamy spamu, kontaktujemy się wyłącznie w ważnych sprawach.
NEWSLETTER
Wprowadź poniżej adres e-mail. To nic nie kosztuje!

(+48) 668-413-222

ul. Mickiewicza 10 40-092 Katowice

NIP: 9542477677

REGON: 241182750

Ta strona korzysta z cookies
Dowiedz się więcej
Informacja o cookies