THERMOMEDICA

Thermomedica to kompleksowe badania termograficzne, diagnostyka, specjalistyczny sprzęt oraz szkolenia w zakresie termografii medycznej.

STRATEGIA KOMUNIKACJI

Wdrożenie na rynek usług firmy Thermomedica wymagało od nas stworzenia planu marketingowego, który zawierał elementy budzące większą świadomość produktu w grupie docelowej. Nasza strategia marketingowa to przede wszystkim optymalizacja strony pod kątem SEM i SEO, blog na stronie WWW, harmonogram działań na Facebooku oraz dopasowany graficznie szablon newslettera do realizacji działań w email marketingu.

RESPONSYWNA STRONA WWW i LANDING PAGE

Strona internetowa dostosowana została do urządzeń mobilnych, a projekt powstał wedle koncepcji website storytelling. Stworzyliśmy także Landing Page, zarządzany z pozycji CMS, przygotowany pod sprzedaż szkoleń. Strona internetowa w typie long scroll została zaprojektowana tak by zoptymalizować ścieżkę użytkownika względem głównego celu witryny zgodnie z standardami UX i UI.

LOGO I MATERIAŁY REKLAMOWE

Stworzyliśmy unikatowy logotyp, ściśle związany z kolorystyką i charakterem strony WWW. Identyfikację wizualną wykorzystaliśmy w przygotowaniu m.in. wizytówek, stopek mailowych i certyfikatów dla uczestników szkoleń.

ZAINTERESOWANY NASZĄ OFERTĄ? SPOTKAJMY SIĘ NA KAWIE, A ZAPROPONUJEMY CI ROZWIĄZANIE KTÓREGO POTRZEBUJESZ.

karolina@punktkrytyczny.pl (+48) 668 413 222
ZAINTERESOWANY PODOBNYM PROJEKTEM?
JEŚLI TAK, KLIKNIJ PONIŻEJ
I NAPISZ DO NAS!



TAK
SZYBKI KONTAKT
Zmieniamy się tak, jak zmienia się Internet. Trzymaj rękę na pulsie i zapisz się do naszego newslettera. Nie rozsyłamy spamu, kontaktujemy się wyłącznie w ważnych sprawach.
NEWSLETTER
Wprowadź poniżej adres e-mail. To nic nie kosztuje!

(+48) 668-413-222

ul. Mickiewicza 10 40-092 Katowice

NIP: 9542477677

REGON: 241182750

Ta strona korzysta z cookies
Dowiedz się więcej
Informacja o cookies