Ewa Prejs

Ewa Prejs jako architekt zajmuje się projektowaniem oraz zagadnieniami estetyki i funkcjonalności przestrzeni, a także formami architektonicznymi budynków i wnętrz. Głównym celem działań podjętych w ramach kampanii było zwiększenie świadomości marki i budowanie profesjonalnego wizerunku. Celem pośrednim było zwiększenie widoczności marki w kanałach społecznościowych takich jak Facebook i Instagram oraz pozyskanie nowy fanów i followersów. W kreacji graficznej wykorzystane zostały materiały z portfolio biura architektonicznego.

FACEBOOK

Wszystkie działania wdrażane były zgodnie z wcześniej sporządzonym harmonogramem, który zakłada określone bloki tematyczne postów. Dzięki tak prowadzonej stronie na Facebooku utrzymujemy stały kontakt z odbiorcami, a liczba fanów sukcesywnie rośnie.

Strategia pozwoliła osiągnąć zasięgi wielokrotnie przekraczające ilość fanów. Był to efekt spójności wpisów dotyczących samej marki, jak i tematów z nią związanych oraz zróżnicowanych i atrakcyjnych formatów, jakie przyjmowały. W postach na Facebooku stosowane są dedykowane formatki wykorzystujące szeroki zakres tematyki prezentowanych treści. Sama tematyka oscyluje wokół działalności firmy, czyli renowacji budynków, architektury, architektury wnętrz i projektowania budynków komercyjnych.

INSTAGRAM

Z punktu widzenia strategii biznesowej, najistotniejsze było poinformowanie szerokiej grupy odbiorców o jakościowych zmianach, jakie zaszły na profilach społecznościowych, co przekłada się na pozytywny odbiór wizerunku marki. Materiały prezentowane na Instagramie skupiały się przede wszystkim na budowaniu świadomości firmy, m.in. przez prezentowanie projektów i realizacji.

Kampania reklamowa Facebook

Oprócz działań organicznych na Facebooku cyklicznie prowadzona i optymalizowana jest kampania reklamowa nastawiona na konwersję. Główną grupę docelową stanowią mężczyźni i kobiety mieszkający w Katowicach pomiędzy 30, a 65 rokiem życia. Grupę docelową stworzyliśmy na podstawie analizy, za pomocą narzędzia Audience Insight, dostępnego w panelu Facebook for Bussines. Narzędzie to umożliwia precyzyjne przebadanie potencjalnych klientów i stworzenie na podstawie wyników odpowiedniego targetowania w kampanii reklamowej. Poza danymi demograficznymi udało nam się uzyskać informacje na temat zainteresowań naszej grupy docelowej czy najczęściej odwiedzane strony na Facebooku. Zasięgi przeprowadzonych kampanii oscylowały na średnim poziomie 27 000 użytkowników, co przełożyło się na zwiększenie zainteresowania marką i organiczny wzrost fanów.

ZAINTERESOWANY NASZĄ OFERTĄ? SPOTKAJMY SIĘ NA KAWIE, A ZAPROPONUJEMY CI ROZWIĄZANIE KTÓREGO POTRZEBUJESZ.

karolina@punktkrytyczny.pl (+48) 668 413 222
ZAINTERESOWANY PODOBNYM PROJEKTEM?
JEŚLI TAK, KLIKNIJ PONIŻEJ
I NAPISZ DO NAS!



TAK
SZYBKI KONTAKT
Zmieniamy się tak, jak zmienia się Internet. Trzymaj rękę na pulsie i zapisz się do naszego newslettera. Nie rozsyłamy spamu, kontaktujemy się wyłącznie w ważnych sprawach.
NEWSLETTER
Wprowadź poniżej adres e-mail. To nic nie kosztuje!

(+48) 668-413-222

ul. Mickiewicza 10 40-092 Katowice

NIP: 9542477677

REGON: 241182750

Ta strona korzysta z cookies
Dowiedz się więcej
Informacja o cookies