Katodesk

Kontekst rynkowy i pozycja wyjściowa dotycząca marki Katodesk pozwoliły nam uczestniczyć w początkowej fazie rozwoju jednego z biur coworkingowych, w samym centrum Katowic. Nasze wsparcie obejmowało kampanie Google AdWords i Facebook Ads. Ponadto, Punkt Krytyczny brał czynny udział w wydarzeniach organizowanych w przestrzeni Katodesk. Członkowie naszego teamu byli prelegentami na spotkaniach startupowych oraz warsztatach marketingowych, skierowanych do śląskich przedsiębiorców.

Katodesk jest jednym z brandów, działających lokalnie, którego rozwój mogliśmy zobaczyć gołym okiem, w przeciągu zaledwie 3 miesięcy. Celem prowadzonych kampanii online był wzrost sprzedaży oraz zwiększenie świadomości marki w środowisku lokalnym.

Facebook

Celem działań w ramach prowadzenia strony Facebookowej było zbudowanie wizerunku marki jako nowoczesnego i przyjaznego środowiska pracy, które pozwala na wymianę kontaktów z ludźmi z różnorodnym doświadczeniem. Formaty wykorzystane w komunikacji eksponowały możliwości jakie oferuje wynajęcie biurka w przestrzeni cooworkingowej. Relacje, zdjęcia, galerie, filmiki i gify podkreślały możliwości skorzystania z różnych usług: od szkoleń, poszerzania kontaktów biznesowych i starupowych, aż do pracy w niepowtarzalnym klimacie.

Kampania reklamowa Facebook

Płatna kampania prowadzona na Facebooku obejmowała promocję wydarzeń związanych z marką. Utworzone wydarzenia dotyczyły m. in. dni otwartych oraz wystąpień gości specjalnych w ramach specjalnie zaplanowanego cyklu #Katolabroacja, w którym czynny udział brał również nasz zespół. Grupą docelową kampanii byli mikro i mini przedsiębiorcy, startupowcy, inwestorzy i marketingowcy z okolic Katowic.

Kampania AdWords

W ramach kampanii Google AdWords realizowaliśmy działania remarketingowe. Analiza fraz wyszukiwanych w sieci Google pozwoliła nam na stworzenie listy słów kluczowych, co z kolei pomogło nam stworzyć efektywną kampanię AdWrods. Utworzyliśmy zestaw 16 banerów remarketingowych. Kampania remarketingowa w Google AdWords trwała dwa miesiące. Banery remarketingowe wyświetliły się ok. 70 000 razy. Uzyskaliśmy 182 kliknięcia w reklamy przez użytkowników. Współczynnik interakcji dotyczący słów kluczowym wyniósł 4,98%.

ZAINTERESOWANY NASZĄ OFERTĄ? SPOTKAJMY SIĘ NA KAWIE, A ZAPROPONUJEMY CI ROZWIĄZANIE KTÓREGO POTRZEBUJESZ.

karolina@punktkrytyczny.pl (+48) 668 413 222
ZAINTERESOWANY PODOBNYM PROJEKTEM?
JEŚLI TAK, KLIKNIJ PONIŻEJ
I NAPISZ DO NAS!



TAK
SZYBKI KONTAKT
Zmieniamy się tak, jak zmienia się Internet. Trzymaj rękę na pulsie i zapisz się do naszego newslettera. Nie rozsyłamy spamu, kontaktujemy się wyłącznie w ważnych sprawach.
NEWSLETTER
Wprowadź poniżej adres e-mail. To nic nie kosztuje!

(+48) 668-413-222

ul. Mickiewicza 10 40-092 Katowice

NIP: 9542477677

REGON: 241182750

Ta strona korzysta z cookies
Dowiedz się więcej
Informacja o cookies