BLIŻEJ SKANDYNAWII

Nasze działania wokół projektu objęły przeprowadzenie konkursu na Reportera TT-Line i tym samym promocję dedykowanej platformy blizejskandynawii.com oraz marki TT-Line.

Facebook, Instagram i YouTube stały się naszymi nośnikami przekazów wizerunkowo - sprzedażowych. O kampanii dowiedziało się 300 000 osób, a w ciągu kilku godzin zwiększyliśmy zasięgi fanpage’a 10 krotnie, pozyskując setki nowych fanów w sposób organiczny. Ilość wzmianek o marce w Internecie wzrosła aż o 97%.

Skuteczna kampania reklamowa pozwoliła nam wypromować cały projekt i silnym akcentem rozpocząć dalsze działania, które kontynuować będziemy przez cały 2017 rok.

KONCEPCJA

Celem kampanii było zrekrutowanie osoby, która w roli Reportera TT-Line stanie się influencerem promującym markę. Poprzez serię działań, tworzenie treści i promocję pomoże uatrakcyjnić usługę oraz destynacje promów TT-Line. Kampania podzielona została na dwa etapy: w pierwszym wyłoniony został Reporter TT-Line, w drugim rozpoczyna się kampania promocyjna przy wykorzystaniu jego osoby.

Reporter TT-Line będzie podróżował promem do Szwecji i przygotowywał materiały promujące tego typu wyjazdy. Będzie przewodnikiem, inspiracją i przykładem dla obecnych i przyszłych klientów.

OBSŁUGA PLATFORMY

Na potrzeby kampanii, skupionej wokół Reportera TT-Line stworzyliśmy dedykowaną stronę, umożliwiającą wysyłanie zgłoszeń konkursowych drogą online. Koncept graficzny opracowaliśmy z myślą o identyfikacji wizualnej firmy TT-Line i głównych założeniach powstania platformy – promowania rejsów promowych do Skandynawii.

KAMPANIA REKLAMOWA

Stała komunikacja w kanałach Social Media wsparta została kampanią reklamową na Facebooku i Instagramie. Opracowanie kilku zestawów reklam i różnorodnych formatów reklamowych pomogło lepiej dotrzeć do odrębnych grup docelowych. Dodatkowo, uruchomiliśmy kampanię Discovery (In-Display) z kreacją nawiązującą zarówno do rekrutacji Reportera TT-Line, jak i sprzedaży biletów na rejs na 2017 rok.

Wyniki Kampanii

Dzięki prawie dwumiesięcznej kampanii dotarliśmy do użytkowników z całej polski – blogerów, youtuberów, podróżników, dziennikarzy i osób zafascynowanych Skandynawią. Otrzymaliśmy od nich materiały na bardzo wysokim poziomie, których publikację także włączyliśmy w plan kampanii.

Zaledwie kilka godzin wystarczyło, by post z prezentacją zgłoszonych do konkursu prac osiągnął zasięg organiczny ponad 150 tys. Efektem wiralowym zyskaliśmy setki polubień i komentarzy, a wzmożona aktywność wywołała organiczny wzrost ilości fanów.

ZAINTERESOWANY NASZĄ OFERTĄ? SPOTKAJMY SIĘ NA KAWIE, A ZAPROPONUJEMY CI ROZWIĄZANIE KTÓREGO POTRZEBUJESZ.

karolina@punktkrytyczny.pl (+48) 668 413 222
ZAINTERESOWANY PODOBNYM PROJEKTEM?
JEŚLI TAK, KLIKNIJ PONIŻEJ
I NAPISZ DO NAS!



TAK
SZYBKI KONTAKT
Zmieniamy się tak, jak zmienia się Internet. Trzymaj rękę na pulsie i zapisz się do naszego newslettera. Nie rozsyłamy spamu, kontaktujemy się wyłącznie w ważnych sprawach.
NEWSLETTER
Wprowadź poniżej adres e-mail. To nic nie kosztuje!

(+48) 668-413-222

ul. Mickiewicza 10 40-092 Katowice

NIP: 9542477677

REGON: 241182750

Ta strona korzysta z cookies
Dowiedz się więcej
Informacja o cookies