-
Wyzwanie
Stworzenie minimalistycznej strony e‑commerce dla nowej marki kosmetyków, łączącej estetykę z funkcjonalnością i wartościami marki.
-
Podejście
Do klasycznego WooCommerce dodaliśmy piękną stronę główną, czytelnego bloga i sekcje opowiadającą o marce i produktach.
-
Rezultaty
Ecommerce sprzedający produkty od pierwszego dnia publikacji i budujący nową społeczność.
Zakres prac:
Branża:
Wielkość:
Jakie były cele projektu?
-
Główny cel klienta: Rozpoczęcie sprzedaży produktów nowej marki FUEMO.
-
Budowanie społeczności kobiet odważnych i pewnych siebie.
-
Edukacja klientów na temat zdrowia skóry i bezpiecznego używania kosmetyków.
-
Budowanie wizerunku marki premium w obszarze kosmetyków naturalnych.
Wyzwanie
Rozwiązanie
Wejście na wysoko konkurencyjny rynek z zachowaniem subtelności charakteru marki
Połączenie sprawdzonych rozwiązań ecommerce z autorsko zaprojektowaną witryną.
Zaprezentowanie czterech produktów podczas startu marki i strony WWW.
Opowiedzenie historii marki poprzez produkty i ich wyrazisty charakter.
Przekazanie przewagi produktu nad innymi na rynku
Stworzenie rozbudowanej karty produktowej, prezentującej produkty w kompleksowy sposób.
Narzędzia:
Efekty
-
Strona fuemo.pl stała się głównym kanałem sprzedaży marki.
-
Informacje zawarte na kartach produktów skróciły ścieżkę zakupową i wpłynęły pozytywnie na konwersję.
-
Minimalistyczna estetyka podkreśliła nowoczesny i naturalny charakter marki.
-
Spójność designu i contentu przyczyniła się do zbudowania społeczności wokół marki.
-
4 h
od startu strony do pierwszego zakupu.
-
1 , 2 s
czas ładowania się strony
-
98
zapisów do newslettera w ciągu pierwszych 2 tygodni działania strony
Chcesz działać, ale nie wiesz jak?
Skontaktuj się z nami!
Martyna Kalarus
New Business Manager
Case studies
Strona internetowa dla nowej restauracji w Katowicach z branży gastronomicznej
Nowa restauracja w Katowicach zgłosiła się do nas z potrzebą stworzenia strony internetowej od podstaw. Zaprojektowaliśmy intuicyjną, nowoczesną witrynę, która prezentuje ofertę, klimat lokalu i menu w atrakcyjny sposób, jednocześnie wspierając budowanie rozpoznawalności marki od pierwszego dnia działalności.
Social media marketing medycyna i zdrowie
Marka LifestyleMed potrzebowała przemyślanego planu działań w social mediach. Postawiliśmy na mocny content, emocje i estetykę, które budują relacje z klientami. Social media zamieniliśmy w skuteczne narzędzie sprzedaży i komunikacji. Efekt? Ponad 250% więcej zaangażowania i setki nowych klientów online i offline.