McDo-It

Dla zagranicznego pośrednika pracy McDo-It przygotowaliśmy strategię komunikacji opartą o stworzenie nowego brandingu marki. W ramach budowania świadomości marki powstała nowa strona WWW, komunikacja prowadzona poprzez kanały Social Media wspomagana była kampanią mailingową oraz kampanią AdWords. Całość wraz ze spójną identyfikacją wizualną pozwoliła dotrzeć do określonej grupy docelowej i osiągnąć wymierne wyniki. Działania komunikacyjne przyjmowały różne formy przekazu, co przełożyło się na jej skuteczność i zwiększenie rozpoznawalności mark na rynku polskim.

Sesja Zdjęciowa i Filmy

Podczas tworzenia strategii została przeprowadzona sesja zdjęciowa, która była wykorzystywana przy prowadzeniu całej komunikacji. Oprócz sesji zdjęciowej zostały nagrane filmy promocyjne, które pojawiły się zarówno w kampanii prowadzonej na YouTube, Facebooku oraz Instagramie.

Responsywna strona WWW

Głównym celem nowo stworzonej strony www było ułatwienie potencjalnym odbiorcom skorzystania z oferty firmy oraz ukazanie pośrednika jako przedsiębiorstwa profesjonalnego i godnego zaufania. Na stronie www została umieszczona m.in. sekcja blogowa, aktualne oferty oraz opis przebiegu rekrutacji, co pozwoliło usprawnić przebieg całego procesu rekrutacji - od znalezienia oferty, do podjęcia pracy za granicą.

Zastosowanie responsywnego formatu strony pomogło w składaniu aplikacji zarówno na smartphonie czy tablecie w sposób równie prosty jak na komputerze stacjonarnym. Prowadzony był również stały monitoring Internetu oraz analiza konkurencji pozwalająca w czasie rzeczywistym reagować na zachodzące zmiany.

Responsywny Newsletter

Responsywność została również wykorzystana przy tworzeniu szablonów newslettera. Kampania mailingowa została w pełni zautomatyzowana i dopasowany do identyfikacji wizualnej marki.

FACEBOOK

Komunikacja prowadzona na Facebooku opierała się o angażowanie odbiorców poprzez publikacje wpisów związanych z pracą za granicą oraz promujących markę. Posty na Facebooku nawiązywały do pracy w Holandii, ciekawostek dot. pracy za granicą, promowania wpisów blogowych oraz przekierowywały na stronę WWW. Wszystkie elementy graficzne dopasowane zostały do identyfikacji wizualnej firmy. Informacje na stronie zostały uzupełnione zgodnie ze specyfiką oraz grupą docelową, pomogło to w łatwiejszym wyszukiwaniu strony przez użytkowników Facebooka.

KAMPANIA REKLAMOWA FACEBOOK I INSTAGRAM

Kampania reklamowa prowadzona na Facebooku i Instagramie początkowo nastawiona była na pozyskanie nowych fanów oraz budzeniu świadomości marki wśród grupy docelowej. Budżet kampanii w następnym etapie został przeznaczony na promowanie postów i konwersję, które zwiększyły aktywność fanów i współczynnik interakcji.

Kampania AdWords

Kampania AdWords bazowała na słowach kluczowych oraz remarketingu. W ramach kampanii zastosowana była reklama na YouTube w formacie Instream, do której również wykorzystywany został remarketing. Użyte słowa kluczowe podzielone zostały na grupy pod względem różnych kategorii. Głównym celem przeprowadzonej kampanii było budowanie świadomości, zwiększenie zasięgu oraz widoczności marki w sieci. Kampania przyniosła średni CTR (click through rate) na poziomie 13,23% - trzykrotnie wyższy niż średni CTR dla kampanii Google AdWords.

ZAINTERESOWANY NASZĄ OFERTĄ? SPOTKAJMY SIĘ NA KAWIE, A ZAPROPONUJEMY CI ROZWIĄZANIE KTÓREGO POTRZEBUJESZ.

karolina@punktkrytyczny.pl (+48) 668 413 222
ZAINTERESOWANY PODOBNYM PROJEKTEM?
JEŚLI TAK, KLIKNIJ PONIŻEJ
I NAPISZ DO NAS!



TAK
SZYBKI KONTAKT
Zmieniamy się tak, jak zmienia się Internet. Trzymaj rękę na pulsie i zapisz się do naszego newslettera. Nie rozsyłamy spamu, kontaktujemy się wyłącznie w ważnych sprawach.
NEWSLETTER
Wprowadź poniżej adres e-mail. To nic nie kosztuje!

(+48) 668-413-222

ul. Mickiewicza 10 40-092 Katowice

NIP: 9542477677

REGON: 241182750

Ta strona korzysta z cookies
Dowiedz się więcej
Informacja o cookies