Opracowujemy i koordynujemy dedykowane kampanie we współpracy z szerokim portfelem influencerów. Wykorzystujemy wizerunek i siłę społeczności by promować marki w ich naturalnym otoczeniu, blisko klienta. Wraz z twórcami, sportowcami, artystami, budujemy ekosystem, w którym marki nabierają mocy.
Dzięki wykorzystaniu kanałów należących do influencerów docierasz do zróżnicowanych grup docelowych o konkretnych cechach i zainteresowaniach. W ten sposób kampanie poszerzają zasięg Twojej marki i umożliwiają jej dotarcie do całkowicie nowych klientów wzmacniając i dywersyfikując skupioną wokół niej społeczność.
Każdy influencer dobrany jest odpowiednio do Twojej marki i produktu, a budowany przez nich wizerunek uwierzytelnia przekaz kampanii. Zaufanie społeczności do influencera to również jej zaufanie do Twojej marki i produktu.
Dobra koordynacja działań z influecerami gwarantuje precyzyjny przekaz całej kampanii, a jednocześnie umożliwia organiczne i naturalne docieranie do swoich odbiorców.
Każda kampania tego typu wzmacnia Twoją markę i jej percepcję. Staje się przez to bardziej rozpoznawalna, zrozumiała, a przez to silniejsza na rynku. Wpływ influencera utożsamiany jest z wpływem marki i jej znaczeniem na rynku, dzięki czemu nawet małe marki mają szansę zdobyć wysoką pozycję na rynku.
Współpraca z influencerem generuje nie tylko zaangażowanie, ale również buduje widoczność w sieci Google i na portalach społecznościowych dając długotrwałe rezultaty nawet długo po kampanii.
Produkt przedstawiany w kontekście, użytkowym lub wizerunkowym, nabiera nowego znaczenia. Nawet najlepsza prezentacja produktu na stronie internetowej lub reklamie nie zastąpi organicznej interakcji influencera, który może wykorzystać, przetestować i zarekomendować produkt. Jest to świetna okazja by wskazać wyróżniki produktu, ale również dowiedzieć się o nim samym nieco więcej. Wyeksponowany w ten sposób produkt ma kontekst człowieka, a przez to staje się bliższy każdemu potencjalnemu klientowi.
Rozproszona uwaga, "ślepota bannerowa" i blokowanie reklam może stanowić realny problem w prowadzeniu niektórych kampanii. Dzięki influencerom możemy skupić uwagę odbiorcy na dłużej i intensywnie zaangażować go w produkt oraz myślenie o marce. Generowanie uwagi, zainteresowania i moderowanie odbiorcy wydłuża kilkusetkrotnie ekspozycję marki, a skupiona uwaga przekłada się na krótszy i efektywniejszy proces zakupowy.
Zacznijmy pracować nad Twoją marką!
Każdego dnia, od poniedziałku do piątku, trzymamy telefon w zasięgu ręki, aby błyskawicznie odpowiedzieć na Twoje pytania i wątpliwości. Pomóż nam zrozumieć Twoje potrzeby.