AKTUALNOŚCI
  • Lepsza aplikacja konkursowa czy post?

    14 kwietnia 2015

    Autor: Sandra Kublik
    Tagi: , , ,

    Odkąd Facebook wprowadził możliwość organizacji konkursów bezpośrednio na stronie fanowskiej – timeline, wielu użytkowników zastanawia się, które rozwiązanie wybrać. Czy warto organizować konkursy tylko na timeline? Kiedy warto wykorzystać profesjonalną aplikację? Każde z rozwiązań może być dobre jednak korzystanie z aplikacji daje nam przede wszystkim więcej możliwości.

    Nie chodzi tu tylko o zorganizowanie dedykowanego konkursu, który zaangażuje fanów, ale też o możliwość zebrania wielu istotnych informacji o naszych użytkownikach.

    Główne zalety promocji w aplikacji:

    – pozyskiwanie wartościowych informacji (leadów) np. maili, które mogą posłużyć do przyszłych działań marketingowych,

    – możliwość umieszczenia zasad, nagród i regulaminu w jednym miejscu,

    – większa kontrola dotycząca aktywności użytkowników (moderacja prac, komentarzy),

    – możliwość dostosowania wyglądu oraz funkcji aplikacji,

    – możliwość wprowadzenia elementów grywalizacji np. kilku etapów promocji,

    – możliwość ustawienia dat: startu oraz zakończenia promocji,

    – możliwość wykorzystania publikacji Open Graph, które pomogą w zwiększeniu organicznego zasięgu.

    Niewątpliwie znajdą się też osoby, którym bardziej będzie odpowiadała forma promocji bezpośrednio na Timeline. Takie angażowanie użytkowników również posiada swoje zalety:

    – szybsze i łatwiejsze uruchomienie konkursu,

    – mniejsza „bariera wejścia”,

    – mniejsze koszty związane z uruchomieniem konkursu.

     

    POWRÓT
SZYBKI KONTAKT
Zmieniamy się tak, jak zmienia się Internet. Trzymaj rękę na pulsie i zapisz się do naszego newslettera. Nie rozsyłamy spamu, kontaktujemy się wyłącznie w ważnych sprawach.
NEWSLETTER
Wprowadź poniżej adres e-mail. To nic nie kosztuje!

(+48) 668-413-222

ul. Mickiewicza 10 40-092 Katowice

NIP: 9542477677

REGON: 241182750

Ta strona korzysta z cookies
Dowiedz się więcej
Informacja o cookies