SZKOLENIE
  • Marka rekrutera

    Celem szkolenia jest poznanie kanałów Social Media, które rekruter jest w stanie efektywnie wykorzystać w komunikacji z potencjalnymi kandydatami oraz konsekwentne tworzenie marki rekrutera.

    Plan szkolenia

    Celem szkolenia jest poznanie kanałów Social Media, które rekruter jest w stanie efektywnie wykorzystać w komunikacji z potencjalnymi kandydatami oraz konsekwentne tworzenie marki rekrutera w mediach społecznościowych oparte na strategii i analizie SWOT. Zostanie również omówiona idea Personal Brandingu oraz najlepsze praktyki w komunikacji internetowej.

     

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    • wiedza i umiejętności praktyczne w zakresie Personal Brandingu,
    • umiejętność stworzenia spójnej strategii działań w Social Media wspierającej procesy rekrutacyjne oraz tworzenie marki rekrutera,
    • praktyczne umiejętności efektywnej komunikacji w Social Media,
    • praktyczne umiejętności pozyskiwania kandydatów przez kanały społecznościowe.

     

    Grupa docelowa:

    Szkolenie skierowane jest do:

    • rekruterów zainteresowanych stworzeniem swojej marki rekrutera na rynku pracy,
    • rekruterów, którzy na co dzień mają kontakt z kandydatami w przedziale wiekowym 20 – 40 lat,
    • osób zainteresowanych wsparciem rekrutacji poprzez kanały Social Media,
    • osób rozpoczynających swoją karierę zawodową w rekrutacji.

     

    Program szkolenia:

    • Czy Personal Branding to odpowiedź? (wstęp do tematu: czym jest Personal Branding, jak go tworzyć – część złożona głównie z pytań do uczestników w celu zweryfikowania ich wiedzy na temat PB).
    • Historia portali – jak portale wyglądały kiedyś i dziś, twórcy portali społecznościowych, pierwotny cel portalu, ewolucja, obecny cel działania portalów.
    • Strategia i cel obecności w Social Media- co musimy określić, aby odpowiednio zacząć.
    • Rekruter, czy EB-owiec?- jaki cel i strategię działania w Social Media ma EB-owiec, czym się to różni od strategii rekrutera.
    • Rekruter = pracodawca vs rekruter = JA? – tworzenie kont wspierających Personal Branding, a wspierających Employer Branding (cele, strategie, działania, różnice w publikowanym contencie).
    • Tworzymy cele i strategię – workshop.
    • Jak stworzyć profile + case studies najlepszych i najgorszych kont.
    • Cienka linia – życie prywatne a zawodowe+ case studies.
    • Jak komunikować – best practices.

     

    POWRÓT

Zapisz się na szkolenie

SZYBKI KONTAKT
Zmieniamy się tak, jak zmienia się Internet. Trzymaj rękę na pulsie i zapisz się do naszego newslettera. Nie rozsyłamy spamu, kontaktujemy się wyłącznie w ważnych sprawach.
NEWSLETTER
Wprowadź poniżej adres e-mail. To nic nie kosztuje!

(+48) 668-413-222

ul. Mickiewicza 10 40-092 Katowice

NIP: 9542477677

REGON: 241182750

Ta strona korzysta z cookies
Dowiedz się więcej
Informacja o cookies