SZKOLENIE
  • Marketing internetowy

    Szkolenie marketing internetowy pozwoli Ci zapoznać się z wielopłaszczyznowym ujęciem komunikacji internetowej. Dowiesz się czym jest skuteczna komunikacja i jak zwiększyć sprzedaż.

    Plan szkolenia

    Celem szkolenia Marketing internetowy jest nabycie umiejętności związanych z efektywną komunikacją w sieci. Podczas szkolenia zostaną szczegółowo omówione zagadnienia, czym jest skuteczna komunikacja i co wpływa na internetowy wizerunek oraz jak wpływać na wielkość sprzedaży.

     

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    • nauczysz się tworzyć strategię komunikacji w oparciu o priorytety,
    • dowiesz się jak skutecznie formułować komunikaty wykorzystując narzędzia online,
    • nauczysz się planować komunikację w sieci,
    • dowiesz się jak budować społeczność wokół marki,
    • dowiesz się jakie działania marketingowe podejmować w sieci.

     

    Grupa docelowa:

    • właściciele firm, których dotyczy temat marketingu,
    • pracownicy działów marketingu,
    • specjaliści do spraw marketingu,
    • osoby związane z marketingiem,
    • wszystkie osoby zainteresowane zagadnieniem.

     

    Program szkolenia:

     

    Wprowadzenie

    • Podstawowe pojęcia oraz statystyki.
    • Marketing 3.0.
    • Rynek internetowy w Polsce i na świecie.

     

    Marketing internetowy

    • Strategia komunikacji.
    • Jaki jest punkt wyjścia w formułowaniu strategii komunikacji.
    • Planowanie działań krok po kroku.
    • Analiza sytuacji wyjściowej oraz analiza SWOT.
    • Wyznaczanie celów komunikacyjnych.
    • Tworzenie persony.
    • Dobór kanałów komunikacji.
    • Harmonogram komunikacji.
    • Narzędzia wspierające pracę.
    • Omówienie podstawowych platform komunikacji społecznej.
    • Zasady działania, funkcjonalność oraz zasięg poszczególnych kanałów social media.
    • Praktyczne wskazówki.
    • Pozostałe kanały komunikacji online, które powinny zostać zastosowane.
    • Video marketing.
    • Automatyzacja marketingu.
    • Marketing w wyszukiwarkach.
    • Narzędzia wspierające podejmowane działania.
    • Podstawy User Experience – strona internetowa w komunikacji online.
    • Obsługa Klienta online, a wizerunek firmy.
    • Case study – analiza dobrych praktyk.

     

    Analiza i monitoring

    • Monitoring internetu – case study.
    • Google Analytics – jak z tego korzystać?
    • Narzędzia wspierające działania marketera.
    POWRÓT

Zapisz się na szkolenie

SZYBKI KONTAKT
Zmieniamy się tak, jak zmienia się Internet. Trzymaj rękę na pulsie i zapisz się do naszego newslettera. Nie rozsyłamy spamu, kontaktujemy się wyłącznie w ważnych sprawach.
NEWSLETTER
Wprowadź poniżej adres e-mail. To nic nie kosztuje!

(+48) 668-413-222

ul. Mickiewicza 10 40-092 Katowice

NIP: 9542477677

REGON: 241182750

Ta strona korzysta z cookies
Dowiedz się więcej
Informacja o cookies