Tworzymy strategie komunikacji marki oraz kompleksowe plany działania. Opracowujemy gotowy do wdrożenia action plan na spójną promocję firmy w Internecie. Nasze działania są przemyślane i koherentne. Z nami Twoja firma zyskuje strategię, pozwalającą na wypromowanie własnej marki, produktów lub usług wśród pożądanej grupy odbiorców.
Analiza strategiczna pozwala nie tylko lepiej zrozumieć dotychczasowy sposób komunikacji marki, ale przede wszystkim dogłębniej poznać Twój produkt i oferowaną usługę.
Przeprowadzimy dokładną analizę sytuacji wyjściowej, Twojego produktu oraz otoczenia organizacji. Dowiesz się jak działają inne marki i co zrobić, aby stać się konkurencyjnym na ich tle, a Nasz rynkowy i marketingowy insight pozwoli zbudować dedykowaną strategię komunikacji, która pozwoli osiągnąć sukces na rynku.
Zdefiniujemy kategorię Twojego produktu i usługi, a następnie dopasujemy do niego odpowiedni klucz segmentacji, określając potencjalnych nabywców. Dzięki przeanalizowaniu i zebraniu danych opracujemy grupy docelowe i wyłonimy z nich persony. W ten sposób będziemy w stanie zmapować zachowania klienta i stworzyć kompleksową ścieżkę zakupową, za pomocą Customer Journey (scenariusz zachowań klienta), która pomoże nam dobrać narzędzia, kanały i taktyki działania.
Wartości, Misja i Wizja. To podstawowe elementy marki, które są jej DNA i tworzą punkt wyjścia do określenia tożsamości. Opracowując je kierujemy się zarówno aspektami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi, doprowadzając do zgodności między tym jak o marce myśli zespół i jak odbierać powinien ją klient.
Dzięki określeniu big idea, tone of voice, oraz brand identity opracujemy kluczową ideę, która stanie się podstawą dla unikatowej tożsamość Twojej marki, którą będzie można porównywać z tożsamością osoby.
Stworzymy najważniejsze cele jakie powinny przyświecać Twojej marce. Podzielimy je na komunikacyjne i biznesowe, a następnie ułożymy w hierarchii na poziomie strategicznym i operacyjnym.
Sformułowanie celów pozwoli nam bezwzględnie weryfikować wszystkie działania marketingowe i oceniać je pod względem przydatności. Wyznaczone cele strategiczny pozostają niezmienne przez całe życie marki, zaś cele operacyjne wyznaczają kierunek działania na danym etapie rozwoju.
Opracowanie koncepcji kreatywnej polega na stworzeniu opisu oraz wizualnej prezentacji tego jak Twoja marka będzie komunikowała się z odbiorcami. W ramach koncepcji kreatywnej stworzymy m.in. nowatorskie formaty graficzne, inspirujące hasła reklamowe czy intrygujące formaty postów.
Koncepcja kreatywna to przekazu, zaś content to treści. My stworzymy taką, która całkowicie skupi uwagę Twojego odbiorcy, zaangażuje go w życie marki oraz zwiększy jej widoczność w wynikach wyszukiwania Google.
Stworzymy dedykowany, skuteczny i szczegółowy plan oraz harmonogram komunikacji. Jest on integralną częścią strategii, a swoim zasięgiem obejmuje kanały komunikacji oraz wszystkie reklamy wraz z budżetem, które mają za zadanie przyspieszyć rozwój i budować rozpoznawalność Twojej marki.
Uporządkujemy, a następnie zaplanujemy całą komunikację uwzględniając na tym poziomie premiery nowych produktów, konkursy i wszystkie wydarzenia z życia firmy i marki.
Zacznijmy pracować nad Twoją marką!
Każdego dnia, od poniedziałku do piątku, trzymamy telefon w zasięgu ręki, aby błyskawicznie odpowiedzieć na Twoje pytania i wątpliwości. Pomóż nam zrozumieć Twoje potrzeby.