Strona internetowa firmy to coś więcej niż tylko cyfrowa wizytówka. Powinna budować wizerunek, a jednocześnie rozwijać Twój biznes. Tworzymy strony WWW, które są zgodne z najnowszymi zasadami użyteczności oraz designu. Odpowiadamy za architekturę treści - copywriting i ux writing, aby treści komunikowały wartości marki oraz odpowiadały zasadom pozycjonowania.
Tworząc stronę www, łączymy użyteczność z estetyką, dlatego zaczynamy od projektowania makiety ux, na podstawie której przygotowujemy projekt graficzny. Inspirujemy się najnowszymi trendami oraz zasadami użyteczności z zakresu projektowania.
Dokładamy wszelkich starań, aby projekt odpowiadał specyfice firmy, ale również skutecznie realizował swoje cele - sprzedawał, budował wizerunek, pełnił funkcję informacyjną albo zwiększał konwersję. Wszystko to zaprojektowane zgodnie z zasadami projektowania UX i RWD.
Każda firma funkcjonuje w określonym, branżowym środowisku i różni się walorami, które chce pokazać w Internecie. Dopasujemy funkcjonalności, które realizują założone cele strony. Galerie, formularze, moduł sklepu internetowego, recenzje czy mapy.
Indywidualnie dobrane funkcjonalności strony pozwolą efektywnie realizować strategię firmy. Możesz zbierać leady potencjalnych klientów, bezpośrednio sprzedawać swój produkt, umożliwić dynamiczny kontakt, oraz dzielić się dodatkowymi materiałami. Potencjał rozbudowania Twojej strony jest szeroki.
Tworzymy treści na stronę odpowiadające brand voice Twojej marki, ale jednocześnie spełniające wszystkie wymagania ux writing. Teksty na stronie będą odpowiednio prezentowały specyfikę Twojej firmy. Dbamy również o jakość treści z perspektywy użytkownika końcowego, co oznacza, że tworzony przez nas content jest czytelny i przejrzysty.
Odpowiadamy za copywriting realizujący określone cele - ustalimy, czy treści mają sprzedawać, budować wizerunek profesjonalisty, informować i inspirować, czy konwertować na inne platformy. Dokładnie przeanalizujemy jakie komunikaty chcesz umieścić, ale również co nie powinno się tam znaleźć.
Jednym z elementów, do których przykładamy szczególną wagę jest uwzględnienie wytycznych odpowiadających technicznym wymaganiom wyszukiwarek. Dbamy o optymalizację czasu ładowania, preferencyjne ustawienia oraz integrację z narzędziami Google.
Dbałość o techniczne elementy strony pozwoli zwiększyć konwersję oraz wyniki wyszukiwania. Zintegrujemy Twoją stronę z Google Analytics i Google Search Console, aby była w pełni przygotowania do efektywnego użytkowania. Dostęp do tych narzędzi umożliwia gromadzenie pełnego zakresu danych o aktywności.
Strona internetowa powinna odpowiadać na bieżące potrzeby i przekazywać aktualne informacje. Panel zarządzania stroną musi być dopasowany do Twoich potrzeb. Zadbamy o to, aby każdy w Twojej firmie mógł sprawnie aktualizować treści.
Pracujemy na najbardziej popularnym systemie CMS na świecie, czyli WordPress. Panel zarządzania stroną jest niezwykle intuicyjny i prosty w obsłudze. Kolejnymi zaletami jest dostęp do bardzo dużej liczby wtyczek, które umożliwiają sukcesywne rozbudowanie strony o interesujące nas elementy.
Zacznijmy pracować nad Twoją marką!
Każdego dnia, od poniedziałku do piątku, trzymamy telefon w zasięgu ręki, aby błyskawicznie odpowiedzieć na Twoje pytania i wątpliwości. Pomóż nam zrozumieć Twoje potrzeby.