SZKOLENIE
  • Social media dla firm

    Szkolenie pozwoli zrozumieć Ci czym są social media i jak się w nich poruszać, aby osiągnąć strategiczną przewagę konkurencyjną. Praktyczny przewodnik to zbiór wskazówek i rozwiązań dla Twojej firmy.

    Plan szkolenia

    Szkolenie zostało pomyślane jako wsparcie dla firm, które rozpoczęły prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych lub bardzo poważnie rozważają rozpoczęcie działań z zakresu social media marketingu.

    Firmy chcące budować relacje i skutecznie sprzedawać z wykorzystaniem mediów społecznościowych stoją dziś przed nie lada wyzwaniem. Musimy pamiętać, że social media nie powstały po to, by zaspokajać potrzeby biznesu, lecz zwykłych ludzi. Warto więc zainwestować swój czas i opracować plan działania, tak by w pełni wykorzystać możliwości i zminimalizować liczbę popełnianych błędów.

    Wiedza zdobyta w trakcie szkolenia pozwoli usystematyzować i ukierunkować na konkretne działanie. Pobudzi i zainspiruje, ukazując możliwości rozwoju i nowe kanały sprzedaży. Wzbogaci o konkretne rozwiązania i wskazówki w codziennej działalności.

     

    Partnerami szkoleń z social media marletigu są firmy Newspoint oraz Fanpoint.

     

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    • zrozumiesz jakie społeczne i biznesowe potrzeby zaspokajają media społecznościowe i jaki ma to wpływ na komunikację firm,
    • poznasz najnowsze dane na temat najpopularniejszych kanałów,
    • dowiesz się, które z kanałów są odpowiednie dla danego typu działalności,
    • otrzymasz praktyczne wskazówki odnośnie prowadzenia działalń w ramach omawianych kanałach,
    • dowiesz się jak monitorować social media oraz jak analizować otrzymane dane,
    • zobaczysz przykłady złych i dobrych praktyk.

     

    Grupa docelowa:

    • pracownicy działów marketingu i PR,
    • właściciele mikrofirm i małych firm,
    • specjaliści ds. social media,
    • pracownicy agencji zajmujących się obsługą social media,
    • wszystkie osoby zainteresowane social media.

     

     

    Program szkolenia:

     

    Wprowadzenie

    • Podstawowe pojęcia oraz statystyki.
    • Dlaczego social media są tak ważne?
    • Światowe trendy w social media marketingu.
    • Social media na tle polskiego Internetu.
    • Cechy użytkowników social media.
    • Konsument w social media.

     

    Social media

    • Omówienie podstawowych platform komunikacji społecznej.
    • Zasady działania, funkcjonalność oraz zasięg poszczególnych mediów społecznościowych.
    • Jakie treści publikować w social media i które są najskuteczniejsze?
    • Praktyczne wskazówki dla biznesu:
    • Facebook.
    • Google+
    • Linkedin.
    • YouTube.
    • Twitter.
    • Pinterest.
    • Instagram.
    • Snapchat.
    • Fora internetowe.
    • Blog.
    • Podstawy budowania strategii komunikacji, na co zwrócić uwagę?
    • Social media, jako wsparcie sprzedaży.
    • Social media, jako kanał obsługi Klienta.
    • Budowanie społeczności wokół marki.

     

    Analiza oraz monitoring social media

    • Co nam daje analiza social media?
    • Jak dane przekuć w wiedzę?
    • Monitoring mediów w służbie strategii komunikacji.
    • Praktyczne zastosowanie narzędzi do monitoringu.

     

    POWRÓT

Zapisz się na szkolenie

SZYBKI KONTAKT
Zmieniamy się tak, jak zmienia się Internet. Trzymaj rękę na pulsie i zapisz się do naszego newslettera. Nie rozsyłamy spamu, kontaktujemy się wyłącznie w ważnych sprawach.
NEWSLETTER
Wprowadź poniżej adres e-mail. To nic nie kosztuje!

(+48) 668-413-222

ul. Mickiewicza 10 40-092 Katowice

NIP: 9542477677

REGON: 241182750

Ta strona korzysta z cookies
Dowiedz się więcej
Informacja o cookies