To Myślimy - Strona 2 z 6 - Punkt Krytyczny - Czytaj naszego bloga

5 zasad projektowania stron WWW

Podczas projektowania nowej strony internetowej, pomimo szybko zmieniających się trendów warto trzymać się kilku podstawowych zasad, których uniwersalność pomoże nam zadbać o wygodę użytkownika.

Czytaj więcej...

Spadek zasięgów Facebooka

W październiku Facebook w niektórych państwach eksperymentował ze sposobem wyświetlania postów tylko w osobnym newsfeed’zie nazwanym „Explore Feed”. Skutkowało to drastycznym spadkiem zasięgów fanpage’y. Zjawisko to zostało w ostatnim czasie również zauważone na polskim Facebooku. Badania przeprowadzone przez Napoleoncat na przestrzeni ok. 3 miesięcy, które dotyczyły 100 największych polskich stron blogów na Facebooku, potwierdzają to, co niektórzy dostrzegli już wcześniej – spadek zasięgów […]

Czytaj więcej...

Czym jest marketing treści?

Według badań przeprowadzonych przez Content Marketing Institute oraz Marketing Proofs 76% firm B2C i 88% firm B2B w Ameryce Północnej wykorzystywało marketing treści w swoich działaniach promocyjnych.

Czytaj więcej...

Jak wdrożyć chatbota?

Ciągle rosnący potencjał sprzedażowy Messengera sprawia, że coraz więcej marek postanawia skorzystać z możliwości, jakie daje to narzędzie w kontekście automatyzacji.

Czytaj więcej...

Twój bot na Facebooku

Ostatnimi czasy coraz bardziej popularnym tematem, który wzbudza pozytywne lub negatywne emocje stała się sztuczna inteligencja, która w coraz większym zakresie wykorzystywana jest w marketingu.

Czytaj więcej...

Copywriting a content marketing

Budując nasz content poprzez tworzenie treści na bloga, pisanie artykułów, dodawanie filmików, przygotowywanie infografik czy aktualizacje postów w mediach społecznościowych zawsze musimy pamiętać o copywritingu.

Czytaj więcej...

Marketing sportowy – co to takiego?

Marketing sportowy należy rozumieć jako działania podejmowane przez specjalistów marketingu produktów przemysłowych i usług, którzy wykorzystują sport jako instrument promocji produktów przemysłowych i usług.

Czytaj więcej...

Czym jest marketing 3.0?

Marketing 3.0 określany często mianem marketingu online jest niczym innym jak odzwierciedleniem wszystkich działań prowadzonych w tzw. marketingu offline, w sieci.

Czytaj więcej...