Copywriting a content marketing

Budując nasz content poprzez tworzenie treści na bloga, pisanie artykułów, dodawanie filmików, przygotowywanie infografik czy aktualizacje postów w mediach społecznościowych zawsze musimy pamiętać o copywritingu.

Czytaj więcej...

Marketing sportowy – co to takiego?

Marketing sportowy należy rozumieć jako działania podejmowane przez specjalistów marketingu produktów przemysłowych i usług, którzy wykorzystują sport jako instrument promocji produktów przemysłowych i usług.

Czytaj więcej...

Czym jest marketing 3.0?

Marketing 3.0 określany często mianem marketingu online jest niczym innym jak odzwierciedleniem wszystkich działań prowadzonych w tzw. marketingu offline, w sieci.

Czytaj więcej...

Czy warto mieć firmowy FanPage?

Sporo osób, prowadzących swój biznes zastanawia się czy warto założyć firmowy profil na Facebooku. Dylemat ten dotyczy w szczególności przedsiębiorców, którzy prowadzą małe lub średnie firmy.

Czytaj więcej...

Marketing Automation

Automatyzacja marketingu czyli inaczej marketing automation jest stosunkowo młodą dziedziną w zakresie marketingu internetowego. Są to działania poszerzające sferę działań w firmie, które polegają na wykorzystaniu odpowiedniego oprogramowania jako rozwinięcia systemów do e-mail marketingu.

Czytaj więcej...

Dlaczego warto szkolić pracowników?

Przedsiębiorstwo jest obszarem o bardzo rozległej tematyce, którą można opisywać w różnych zakresach. Ujmując firmę pod względem jej rozwoju nie można pominąć elementu jakim jest człowiek.

Czytaj więcej...

Bądź przed konkurencją dzięki analityce

Analityka internetowa jest bez wątpienia jedną z najważniejszych części e-marketingu. Posiadając własną stronę internetową mamy pewne oczekiwania dotyczące przyciągnięcia oraz zatrzymania na na niej użytkowników.

Czytaj więcej...

Obszary działań marketingu sportowego

Zasięg i różnorodność marketingu sportowego wpływa na jego ciągle rosnąca popularność zastosowania w biznesie. Dzisiejsze pojęcie marketingu sportowego jest znacznie szersze i obejmuje nie tylko działania producentów dóbr konsumpcyjnych, przemysłowych i usług uwzględniających sport jako narzędzie promocji. Nowoczesny marketing sportowy dzieli się na 3 główne obszary, w których prowadzone są czynności związane z marketingiem przedsiębiorstw, […]

Czytaj więcej...

Marketing sportowy – co to takiego?

„Marketing sportowy należy rozumieć jako działania podejmowane przez specjalistów marketingu produktów przemysłowych i usług, którzy wykorzystują sport jako instrument promocji produktów i usług. Te działania realizowane są poprzez sponsoring sportowy” – tak brzmiała pierwsza definicja poświęcona marketingowi sportowemu, którą w 1979 roku opublikowało amerykańskie czasopismo „Advertising Age” poświęcone marketingowi. Autorem, jak się okazuje mało już […]

Czytaj więcej...

Efektywny newsletter. Jak to zrobić?

Tylko 3 sekundy. Tyle czasu masz aby zainteresować odbiorcę treścią twojego newslettera. Co więc należy zrobić, aby twoja wiadomość nie wylądowała w spamie lub nie została po prostu zignorowana przez adresata?

Czytaj więcej...

Chcesz porozmawiać, spotkać się lub otrzymać ofertę? Wypełnij brief

Szybki kontakt

Zmieniamy się tak, jak zmienia się Internet. Trzymaj rękę na pulsie i zapisz się do naszego newslettera. Nie rozsyłamy spamu, kontaktujemy się wyłącznie w ważnych sprawach.

karolina@punktkrytyczny.pl
(+48) 668-413-222
ul. Mickiewicza 10, 40-092 Katowice
NIP: 9542477677 REGON: 241182750