Czym jest marketing treści?

Według badań przeprowadzonych przez Content Marketing Institute oraz Marketing Proofs 76% firm B2C i 88% firm B2B w Ameryce Północnej wykorzystywało marketing treści w swoich działaniach promocyjnych.

Czytaj więcej...

Jak wdrożyć chatbota?

Ciągle rosnący potencjał sprzedażowy Messengera sprawia, że coraz więcej marek postanawia skorzystać z możliwości, jakie daje to narzędzie w kontekście automatyzacji.

Czytaj więcej...

Twój bot na Facebooku

Ostatnimi czasy coraz bardziej popularnym tematem, który wzbudza pozytywne lub negatywne emocje stała się sztuczna inteligencja, która w coraz większym zakresie wykorzystywana jest w marketingu.

Czytaj więcej...

Copywriting a content marketing

Budując nasz content poprzez tworzenie treści na bloga, pisanie artykułów, dodawanie filmików, przygotowywanie infografik czy aktualizacje postów w mediach społecznościowych zawsze musimy pamiętać o copywritingu.

Czytaj więcej...

Marketing sportowy – co to takiego?

Marketing sportowy należy rozumieć jako działania podejmowane przez specjalistów marketingu produktów przemysłowych i usług, którzy wykorzystują sport jako instrument promocji produktów przemysłowych i usług.

Czytaj więcej...

Czym jest marketing 3.0?

Marketing 3.0 określany często mianem marketingu online jest niczym innym jak odzwierciedleniem wszystkich działań prowadzonych w tzw. marketingu offline, w sieci.

Czytaj więcej...

Czy warto mieć firmowy FanPage?

Sporo osób, prowadzących swój biznes zastanawia się czy warto założyć firmowy profil na Facebooku. Dylemat ten dotyczy w szczególności przedsiębiorców, którzy prowadzą małe lub średnie firmy.

Czytaj więcej...

Marketing Automation

Automatyzacja marketingu czyli inaczej marketing automation jest stosunkowo młodą dziedziną w zakresie marketingu internetowego. Są to działania poszerzające sferę działań w firmie, które polegają na wykorzystaniu odpowiedniego oprogramowania jako rozwinięcia systemów do e-mail marketingu.

Czytaj więcej...

Dlaczego warto szkolić pracowników?

Przedsiębiorstwo jest obszarem o bardzo rozległej tematyce, którą można opisywać w różnych zakresach. Ujmując firmę pod względem jej rozwoju nie można pominąć elementu jakim jest człowiek.

Czytaj więcej...

Bądź przed konkurencją dzięki analityce

Analityka internetowa jest bez wątpienia jedną z najważniejszych części e-marketingu. Posiadając własną stronę internetową mamy pewne oczekiwania dotyczące przyciągnięcia oraz zatrzymania na na niej użytkowników.

Czytaj więcej...