Jak zwiększyć sprzedaż dzięki e-mail marketing?
Firma Radicati przewiduje, że do 2019 roku będziemy otrzymywać średnio 126 wiadomości dziennie!
Firma Radicati przewiduje, że do 2019 roku będziemy otrzymywać średnio 126 wiadomości dziennie!
Na temat zmian, jakie wprowadza Mark Zuckerberg na swoim portalu, pisaliśmy już w tekście z listopada.
Podczas projektowania nowej strony internetowej, pomimo szybko zmieniających się trendów warto trzymać się kilku podstawowych zasad, których uniwersalność pomoże nam zadbać o wygodę użytkownika.
W październiku Facebook w niektórych państwach eksperymentował ze sposobem wyświetlania postów tylko w osobnym newsfeed’zie nazwanym „Explore Feed”. Skutkowało to drastycznym spadkiem zasięgów fanpage’y. Zjawisko to zostało w ostatnim czasie również zauważone na polskim Facebooku. Badania przeprowadzone przez Napoleoncat na przestrzeni ok. 3 miesięcy, które dotyczyły 100 największych polskich stron blogów na Facebooku, potwierdzają to, co niektórzy dostrzegli już wcześniej – spadek zasięgów […]
Według badań przeprowadzonych przez Content Marketing Institute oraz Marketing Proofs 76% firm B2C i 88% firm B2B w Ameryce Północnej wykorzystywało marketing treści w swoich działaniach promocyjnych.
Ciągle rosnący potencjał sprzedażowy Messengera sprawia, że coraz więcej marek postanawia skorzystać z możliwości, jakie daje to narzędzie w kontekście automatyzacji.
Ostatnimi czasy coraz bardziej popularnym tematem, który wzbudza pozytywne lub negatywne emocje stała się sztuczna inteligencja, która w coraz większym zakresie wykorzystywana jest w marketingu.
Budując nasz content poprzez tworzenie treści na bloga, pisanie artykułów, dodawanie filmików, przygotowywanie infografik czy aktualizacje postów w mediach społecznościowych zawsze musimy pamiętać o copywritingu.
Marketing sportowy należy rozumieć jako działania podejmowane przez specjalistów marketingu produktów przemysłowych i usług, którzy wykorzystują sport jako instrument promocji produktów przemysłowych i usług.
Marketing 3.0 określany często mianem marketingu online jest niczym innym jak odzwierciedleniem wszystkich działań prowadzonych w tzw. marketingu offline, w sieci.