Nasza filozofia

05

Komunikowanie wszystkiego do wszystkich nie ma najmniejszego sensu

06

Nadmiar jest przeciwieństwem umiaru, również w biznesie

07

Każda marka jest w stanie konkurować z największymi graczami na rynku

08

Kluczem do osiągniecia sukcesu marki jest dostarczenie na rynek produktów zaspokajających potrzeby konsumentów

09

Konsumenci często nie są świadomi przyczyn, które wywołują u nich określone zachowania

Celem marketingu jest poznać i zrozumieć konsumenta tak dobrze, że produkt czy usługa doskonale mu pasują i sprzedają się same.

Peter F.
Drucker

Chcesz porozmawiać, spotkać się lub otrzymać ofertę? Wypełnij brief

Szybki kontakt

Zmieniamy się tak, jak zmienia się Internet. Trzymaj rękę na pulsie i zapisz się do naszego newslettera. Nie rozsyłamy spamu, kontaktujemy się wyłącznie w ważnych sprawach.

karolina@punktkrytyczny.pl
(+48) 668-413-222
ul. Mickiewicza 10, 40-092 Katowice
NIP: 9542477677 REGON: 241182750