KLIENT

MagChalk

PRACE

Nazwa marki
Identyfikacja wizualna
Projekt opakowania
Sesja zdjęciowa
Strategia marki
Responsywana strona WWW
Moduł e-commerce
Copywriting
Optymalizacja SEO

Dotarcie do grupy docelowej, która uprawia sport wymagający stabilnego i pewnego chwytu. Przede wszystkim do: wspinaczy, osób trenujących sporty siłowe, kobiet ćwiczących pole dancing i gimnastykę. Zbudowanie silnej marki oferującej produkty użytku codziennego dla sportowców.

Mocną stroną marki jest własna produkcja oraz produkt gotowy do wprowadzenia na rynek Stworzenie spójnej strategii oraz gotowość do kompleksowego działania stworzyły przestrzeń oraz szanse dla nowej marki. Nadaliśmy niewyróżniającemu się produktowi nowe znaczenie na rynku. Obecne trendy miały duże znaczenia w budowaniu strategii marki.

Oparta na trzech głównych sloganach z dedykowaną, wzbudzającą emocje kreacją. Koncepcja opierała się na bezpośrednim i łatwym do zrozumienia sloganie, który pojawia się na reklamie wraz z produktem, jak i enigmatycznym haśle połączonym z niejednoznaczną grafiką mającą budować zainteresowanie oraz linią kreatywną wpływającą na zaufanie.

LOGO MARKI

Logo to odważna, mocna typografia określająca siłę marki i tego, co można osiągnąć z jej pomocą. Mocne linie, krzywizny i wpisanie litery „G” w pochyłą linię „A” nawiązuje do sportów wspinaczkowych i siłowych. Taka marka emanuje siłą i pewnością siebie.

KOMUNIKACJA MARKI

Zaprezentowanie marki MagChalk szerokiemu gronu odbiorców z wyznaczonych grup docelowych. Zbudowanie narracji niezwykłych wyników przy wykorzystaniu produktów MagChalk.

Rozpoczęcie komunikacja MagChalk w kanałach własnych oraz poprzez influencerów. Prezentowanie produktów w kontekście lifestyle’u.

EMOCJE

Siła, Precyzja, Koncentracja, Wysiłek, Walka ze sobą, Moc

Chcesz porozmawiać, spotkać się lub otrzymać ofertę? Wypełnij brief