KLIENT

UNETHICAL

PRACE

Naming
Identyfikacja wizualna
Web Design
Sklep internetowy
Copywriting
Opytmalizacja SEO

Stworzenie marki oryginalnej i z charakterem w stylu ulicznym dla ludzi o silnej osobowości, których tożsamość definiowana jest przez styl uliczny. Opracowanie nazwy, logo oraz strony internetowej z modułem sklepowym posiadającym nieszablonową kreację odpowiadającą narracji marki.

Marka nie tylko rzuca wyzwanie kategoriom etycznym, ale i wszelkim innym, nawiązując tym samym do buntowniczego charakteru hip-hopu i kultury rapu.

Kreacja graficzna została mocno skorelowana z przedrostkiem „UN” występującym w nazwie marki, który zwyczajowo w języku angielskim buduje zaprzeczenie. Motyw został rozszerzony na pozostałe elementy wizerunkowe marki, w tym sklep internetowy, do którego przenieśliśmy przekreślenie z logo budując spójność dla wydźwięku marki.

NAZWA MARKI

Prosty przekaz, wykorzystujący skróty i łączenia, nawiązując tym samym do języka ulicy, slangu i technik rapowania. Unethical łamie zasady, wykorzystuje nowe formy językowe i zwroty, nie bojąc się, że nie zostanie zrozumiana.

LOGO MARKI

W logo wykorzystano przekreślenie by wzmocnić przekaz i zwrócić na niego uwagę już przy pierwszym spojrzeniu na znak. Pokazujemy, że marka nie boi się ujawniać swojego wewnętrznie sprzecznego charakteru, swojej silnej osobowości, której nie kontestuje.

ZNAK GRAFICZNY

Dwie wpisane w siebie litery z jeden strony są czytelne dla niewtajemniczonego odbiorcy, z drugiej jednak niosą cały przekaz dla tych, którzy markę rozumieją i znają.

SKLEP INTERNETOWY

Zaprojektowanie oraz wdrożenie rozwiązania e-commerce dla tworzonej marki odzieżowej. Ukazanie unikalnych wartości marki poprzez oryginalny projekt graficzny.

PROJEKTY GRAFICZNE

Zaprojektowanie serii różnorodnych nadruków na bluzy, które będą oddawały charakter marki, a z którymi odbiorca będzie mógł się utożsamiać.

Chcesz porozmawiać, spotkać się lub otrzymać ofertę? Wypełnij brief