Identyfikacja wizualna
System, który buduje rozpoznawalność i spójność marki.
Projektujemy identyfikację wizualną, która jest podstawą do budowania spójności wizualnej marki i narzędziem do budowania jej rozpoznawalności. Dzięki niej marka staje się spójna, łatwa do zapamiętania i identyfikowalna przez klienta w różnych sytuacjach.
Opracowujemy pełen system, od kolorystyki, przez typografię, elementy graficzne i szablony, dzięki którym marka będzie posiadać narzędzia do ekspresji tego jaka jest.
System, który porządkuje komunikację marki i wspiera sprzedaż.
Identyfikacja wizualna to przemyślane materiały, które na co dzień są nośnikiem marki. W ramach tworzenia systemu identyfikacji wizualnej opracowujemy szablony dokumentów, prezentacji i ofert. Dostosowujemy stopki, wizytówki, ulotki i foldery. Dbamy by Twoja firma była gotowa na spotkanie z klientami, udział w targach i bieżącą komunikację online i offline.
Co możemy dla Ciebie zrobić?
-
Paleta kolorów i typografia
Zestaw kolorów i fontów powinien być starannie przemyślany, aby harmonijnie współgrał z całością projektu. Ważne jest, aby określić, w jaki sposób będą one używane w różnych elementach.
-
Układy graficzne
Zasady kompozycji i struktury materiałów są kluczowe dla spójności wizualnej marki. Otrzymasz wytyczne, które pomogą w tworzeniu nośników marki, zapewniając harmonijną współpracę każdego elementu.
-
Key visual
Wszystkie elementy wizualne, takie jak grafiki, piktogramy, layouty, ikony i patterny, są kluczowe dla skutecznej komunikacji marki. Niezależnie od medium, w którym są wykorzystywane.
-
Szablony materiałów
Prezentacje ofertowe, case study, one-pagery, broszury, katalogi, stopki mailowe i wizytówki to kluczowe narzędzia w budowaniu wizerunku firmy. Każdy z tych elementów odgrywa istotną rolę w komunikacji z klientami.
-
Brandbook
Dokument ten szczegółowo opisuje system identyfikacji, który pozwala interesariuszom na tworzenie spójnych materiałów. Dzięki niemu uczestnicy procesu mogą łatwo korzystać z zasobów, co poprawia współpracę.
-
Szkolenie i wsparcie grafika
Nasza projektantka zaprezentuje całej Twojej organizacji, jak efektywnie korzystać z przygotowanych materiałów, a także wesprze Was w ich wdrażaniu w firmie, aby zapewnić jak najlepsze rezultaty.
Jak wygląda proces tworzenia identyfikacji wizualnej?
Dlaczego warto zadbać o solidną identyfikację wizualną?
-
Dyrektorzy sprzedaży
Lepsze pierwsze wrażenie u klientów
Spójne materiały wspierające proces sprzedaży
Większa wiarygodność oferty
Ułatwienie pracy zespołu handlowego
-
Manager
marketinguJasne zasady użycia elementów wizualnych
Ułatwienie tworzenia contentu i kampanii
Łatwość pracy z partnerami
Zachowanie estetyki marki
-
Właściciele biznesu
Silniejsza obecność rynkowa
Marka gotowa na skalowanie
Profesjonalny wizerunek
Spójność wewnętrzna i zewnętrzna
Case studies
Strona internetowa dla nowej restauracji w Katowicach z branży gastronomicznej
Nowa restauracja w Katowicach zgłosiła się do nas z potrzebą stworzenia strony internetowej od podstaw. Zaprojektowaliśmy intuicyjną, nowoczesną witrynę, która prezentuje ofertę, klimat lokalu i menu w atrakcyjny sposób, jednocześnie wspierając budowanie rozpoznawalności marki od pierwszego dnia działalności.
Social media marketing medycyna i zdrowie
Marka LifestyleMed potrzebowała przemyślanego planu działań w social mediach. Postawiliśmy na mocny content, emocje i estetykę, które budują relacje z klientami. Social media zamieniliśmy w skuteczne narzędzie sprzedaży i komunikacji. Efekt? Ponad 250% więcej zaangażowania i setki nowych klientów online i offline.
Oferta to odpowiedź na Twoje potrzeby
– najpierw chcemy je poznać.
Chcesz działać, ale nie wiesz jak? Skontaktuj się z nami!
martyna@punktkrytyczny.pl
(+48) 668-885-723