Strategia marki

Stworzymy markę, która stanie się esencją Twojego biznesu.

Budując z nami strategię marki określasz pozycję swojego biznesu
i ustalasz kierunek, w którym zmierzasz. Pomożemy Ci stworzyć markę, która będzie zwiększała swoją wartość w czasie, pracowała
na każdym etapie na Twój biznes i była punktem ogniskującym wszystkie działania marketingowe i sprzedażowe.

Na budowanie marki nigdy nie jest za późno

Niezależnie od tego czy Twoja marka dopiero wchodzi na rynek, czy jesteś na nim od kilkudziesięciu lat, na uspójnienie działań i rewitalizację marki jest zawsze czas. Opracowanie i wprowadzenie strategii w życie to długotrwały proces, ale jego efekty są widoczne i odczuwalne na lata.

Strategia to punkt wyjścia do silnej marki

  • Postrzegana wartość

    Silna marka pozwala kierować precyzyjną propozycję wartości do właściwego segmentu i wyjść poza walkę ceną. Strategia marki zmienia pytanie z „ile to kosztuje?” na „dlaczego warto?”, chroniąc marżę i zmieniając optykę produktu.

  • Spójność przekazu  

    W B2B kupujący stykają się z wieloma punktami od strony www i ofert, po sprzedaż i obsługę. Silna marka zapewnia ich spójność, budując płynne doświadczenie i wzmacniając profesjonalny wizerunek.

  • Wielowymiarowe korzyści

    Marka to nie tylko marketing – wspiera też sprzedaż, employer branding, inwestorów i działania giełdowe. Silna marka w tych obszarach to szybszy rozwój i realny wzrost wartości biznesu.

  • Głęboka praca warsztatowa  


    Tworząc strategię bardzo dużo czasu poświęcamy na warsztaty i badania. Osadzenie strategii w realiach rynkowych, potrzebach klienta i Twoim biznesie pozwala stworzyć strategią, która może być zrealizowana z sukcesem.

  • Doświadczenie zespołu 

    Z sukcesami tworzymy strategie marek od ponad 10 lat. To ogromne doświadczenie w różnych branżach, a multidyscyplinarny zespół gwarantuje, że marka jest projektowana kompleksowo, z uwzględnieniem wszystkich istotnych aspektów.

  • Wdrażanie strategii 

    Wdrażamy wszystkie strategie marki, które tworzymy. Działamy kompleksowo – marketingowo, brandingowo i sprzedażowo, wspierając transformację firm. Dzięki temu nasze strategie są osadzone w realiach rynku i możliwości klienta.

Strategiczna ścieżka

Warsztat strategiczny
Rdzeń
Osobowość
Forma
Wdrożenie

Warsztat strategiczny

Kilkudniowe warsztaty strategiczne pozwolą nam określić najważniejsze aspekty marki wraz z całym Twoim zespołem. To intensywne kilka dni pracy, na które zapraszamy wszystkich decydentów, działy marketingu, sprzedaży i HR.

Rdzeń

W tym etapie pracujemy nad najważniejszymi aspektami marki, które stanowią podstawę dla reszty działań – rozpracowujemy między innymi model biznesowy, buyer persony, misję, wizję i wartości, ICP (Ideal Customer Profile), customer journey, propozycję wartości i USP.

Osobowość

Skupiamy się na aspektach emocjonalnych i osobowościowych, zaczynając od wypracowania archetypu marki, jej rytuałów, tonu komunikacji. Określamy jak chcemy by marka była postrzegana i z czym kojarzona.

Forma

Określamy kierunek wizualny marki, pracując nad elementami logo, księgi znaku, key visuala i różnych nośników marki. Przygotowujemy materiały sprzedażowe, prezentacje oraz szeroki wachlarz materiałów marketingowych.

Wdrożenie

Budujemy lejki marketingowe oraz dokładny harmonogram działań marketingowych, przygotowujemy narzędzia i technologię, która pozwoli wdrożyć strategię, a następnie przechodzimy do implementacji i komunikacji.

Dlaczego warto postawić na strategię marki

  • Dyrektorzy sprzedaży

    Oferowanie
    wartości 

    Nowe możliwości sprzedaży

    Lepsza
    marżowość

    Dobre materiały sprzedażowe

  • Manager
    marketingu

    Konkretne podstawy działania

    Zwiększenie
    efektywności

    Wpływ
    na sprzedaż

    Rozpoznawalność
    marki

  • Właściciele biznesu

    Wzrost wartości biznesu 

    Wyróżnienie
    od konkurencji

    Celowość
    działań firmy

    Spójny
    wizerunek

Oferta to odpowiedź na Twoje potrzeby
– najpierw chcemy je poznać.

Chcesz działać, ale nie wiesz jak? Skontaktuj się z nami!

martyna@punktkrytyczny.pl
(+48) 668-885-723


Wypełnij formularz

    * - pola wymagane

    • Jakie są główne etapy tworzenia strategii marki?

      Warsztaty, Business Core, Osobowość, Forma (3 duże etapy z prezentacją) – a potem przejście do implementacji lub tworzenia strategii komunikacji marki.

    • Ile trwa proces przygotowania strategii marki?

      Budowanie marki może być długim procesem. Zazwyczaj przygotowanie strategii trwa między 1.5 a 3 miesiące, zależnie od wielkości procesu. W przypadku oczekiwań na wyniki badań lub zbierania danych proces może być dłuższy.

    • Kto powinien brać udział w procesie tworzenia strategii marki?

      Decydenci, właściciele marki, marketing, customer service.

    Baza wiedzy

    Najnowsze artykuły