Plan komunikacji
Ułożymy i zaplanujemy cały marketing Twojej firmy, tak by realizował cele i wspierał sprzedaż.
Skuteczna komunikacja marki to odpowiednio dobrane kanały, intensywność działań i treści, które poruszą do działania potencjalnych klientów. Dzięki czteroetapowemu procesowi, stworzymy dla Ciebie strategię, który pomoże wyróżnić Twoją markę na rynku, zbudować świadomość produktów i propozycji wartości oraz wspomóc kanały sprzedażowe.
Chaos w marketingu drenuje Twój potencjał
Plan komunikacji to nareszcie cały marketing firmy zebrany w jednym miejscu. Praktyczny, kompleksowy, możliwy do wdrożenia natychmiast po jego finalizacji. To remedium na ciągłą bieżączkę, chaos i brak widocznych efektów.
Plan komunikacji to dla Ciebie
-
Skuteczność
Plan zbudowany jest na silnych fundamentach marki, wiedzy z rynku i Twojego zespołu, co znacznie zwiększa jej efektywność i realny wpływ na biznes.
-
Policzalność
Oprócz wyznaczonych celów mamy przypisane do nich mierniki sukcesu, dzięki czemu wiemy, czy marketing przynosi wymierne korzyści i wpływa na sprzedaż.
-
Uporządkowanie
Sposobem na chaos jest rozłożenie wszystkiego na części pierwsze i zbudowanie marketingu od nowa. Pozostawiamy i optymalizujemy to co działa, odrzucamy to, co zbędne i planujemy dalsze działania.
-
Kompleksowość
Budujemy plan z myślą o każdym aspekcie i każdym etapie lejka marketingowego. Ze względu na specjalizację, w naszych strategiach uwzględniamy trade marketing, materiały dla sprzedawców i lojalizację klienta.
-
Wdrożenie
Pomagamy wszystkim markom, które tworzą z nami plan w jego wdrożeniu. Dzięki temu mamy pewność o realizację jego głównych założeń i w pierwszej fazie możemy dokonywać nieznacznych zmian, które mają poprawić jego efektywność długofalowo.
-
Warsztaty
Budowanie każdego planu komunikacji rozpoczynamy od warsztatów strategicznych, które pozwalają nam kompleksowo poznać propozycje wartości, klientów i wiele innych kluczowych aspektów. Warsztaty pozwalają nam poznać Twój biznes, markę i klientów oraz Wasz zespół.
Jak przygotowujemy plan komunikacji marki?
Kto potrzebuje planu komunikacji?
-
Dyrektorzy sprzedaży
Zapełnianie lejka kwalifikowanymi leadami
Jednolita komunikacja
Ogrzewanie leadów
Wsparcie w Up-
i Cross-Sellingu -
Manager
marketinguUporządkowanie kanałów
Szybsze i łatwiejsze tworzenie contentu
Określone cele
i ich raportowanieSpójność
komunikacji marki -
Właściciele biznesu
Kontrola nad percepcją marki
Działanie strategiczne
Świadomość działań
marketingowychMierzenie efektywności budżetu
Case studies
Strona internetowa dla nowej restauracji w Katowicach z branży gastronomicznej
Nowa restauracja w Katowicach zgłosiła się do nas z potrzebą stworzenia strony internetowej od podstaw. Zaprojektowaliśmy intuicyjną, nowoczesną witrynę, która prezentuje ofertę, klimat lokalu i menu w atrakcyjny sposób, jednocześnie wspierając budowanie rozpoznawalności marki od pierwszego dnia działalności.
Social media marketing medycyna i zdrowie
Marka LifestyleMed potrzebowała przemyślanego planu działań w social mediach. Postawiliśmy na mocny content, emocje i estetykę, które budują relacje z klientami. Social media zamieniliśmy w skuteczne narzędzie sprzedaży i komunikacji. Efekt? Ponad 250% więcej zaangażowania i setki nowych klientów online i offline.
Oferta to odpowiedź na Twoje potrzeby
– najpierw chcemy je poznać.
Chcesz działać, ale nie wiesz jak? Skontaktuj się z nami!
martyna@punktkrytyczny.pl
(+48) 668-885-723
Wypełnij formularz
Najczęściej zadawane pytania
-
Ile trwa stworzenie planu marketingowego?
Plan realizujemy w 4 etapach, gdzie każdy z nich podsumowany jest prezentacją i spotkaniem z klientem. Przygotowanie takiej strategii to minimum 20 dni roboczych, ale maksymalna granica zależy od zakresu pracy. W procesie sprzedaży zawsze tworzymy harmonogram prac, tak by był dostosowany do Twoich potrzeb i realnych możliwości stworzenia dobrej strategii marketingowej.
-
Ile kosztuje stworzenie planu marketingowego?
Plan marketingowy to bardzo ważny, ale wymagający dużego nakładu pracy dokument. Zakres zawsze dobrany jest odpowiednio do wielkości marki i jej zasobów, dlatego nie ma stałej ceny za przygotowanie takiej strategii. W procesie zakupowym zadajemy Ci szereg pytań, które pozwalają nam dokładnie określić czego potrzebuje Twoja firma i jaki zakres będzie skuteczny do realizacji celów biznesowych. Zazwyczaj praca nad planem to ponad 100h pracy strategia i zespołu specjalistów oraz dwa dni warsztatowe z Twoim zespołem i strategiem Punktu Krytycznego.
-
Co powinien zawierać plan marketingowy?
Plan marketingowy powinien zawierać określone działania marketingowe na bazie strategii marki i mieć charakter wykonawczy oraz techniczny. Dzięki temu zyskujesz synergię tych dwóch aspektów marketingowych i możesz realnie sprawić, że marka będzie działała na korzyść całej firmy.
Nasz plan marketingowy zawiera cały aspekt wykonawczy marketingu – opisuje dokładnie lejki marketingowe, kanały komunikacji i tematykę, która będzie tam poruszana. Tworzymy dokładny plan contentowy z tematami, optymalizacją pod SEO i GEO, planujemy specjalne działania, obecności na targach i eventach, współpracę z influencerami oraz optymalizacje strony internetowej i landing page’ów pod kampanie reklamowe.
Ostatnim etapem jest action plan, który pozwoli nam wspólnie, lub Tobie prowadzić cały marketing zgodnie z przygotowanym i zaakceptowanym planem marketingowym. -
Jaka jest różnica między planem marketingowym, a strategią marki?
Plan marketingowy skupia się bardziej na wykorzystaniu marki do działań marketingowych, opisuje je i określa w sposób praktyczny.
Strategia marki to proces, który pozwala wykreować markę, a więc określić jaka ona jest i jakie odczucia ma wzbudzać u klienta. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak tworzymy strategię marki, zajrzyj na tą stronę.