Lifestylemed
Obsługa Social Media
Projekty graficzne
Kampanie reklamowe
Strona WWW
Zbudowanie strategii komunikacji marki odmieniło wizerunek i działania w mediach społecznościowych kliniki Lifestylemed. Edukacja, bliski kontakt z klientem i nawiązywanie relacji z odbiorcami pozwolił na gwałtowny rozwój kanałów. Tworzenie jakościowych treści i video contentu zwiększyło wskaźniki zaangażowania i konwersji oraz pozwoliło na dotarcie do nowych klientów kliniki.
Wdrożenie kompleksowej kampanii reklamowej, z uwzględnieniem grup docelowych, ich zachowań i celów. Odpowiednie zoptymalizowanie działań pozwoliło na przyciągnięcie szerokiej grupy odbiorców na kanały marki oraz do uczestniczenia w wydarzeniach live. Konwersja reklamy przyniosła efekty nie tylko sprzedażowe, ale mocno wpłynęła na rozwój kanałów mediów społecznościowych.
Przygotowanie strony WWW dla kliniki z wyróżnieniem najważniejszych elementów konwertujących. Podkreślenie wszystkich obszarów działalności kliniki Lifestylemed, przy jednoczesnym łatwym dostępie i nawigacji klienta. Wykorzystanie integracji z zewnętrznymi narzędziami by zapewnić najwygodniejsze rozwiązania i maksymalizować użyteczność strony.
Zaprojektowanie i przygotowanie do druku najważniejszych materiałów takich jak wizytówki, vouchery, cennik oraz koperty, potrzebnych przy codziennej pracy kliniki. Zadbaliśmy o to, by zarówno w przestrzeni online jak i offline, klinika komunikowała się z klientem w sposób spójny, przyjazny i estetyczny, budując tym samym całościowe doświadczenie marki.
Zaprojektowanie i przygotowanie do druku najważniejszych materiałów takich jak wizytówki, vouchery, cennik oraz koperty, potrzebnych przy codziennej pracy kliniki. Zadbaliśmy o to, by zarówno w przestrzeni online jak i offline, klinika komunikowała się z klientem w sposób spójny, przyjazny i estetyczny, budując tym samym całościowe doświadczenie marki.
W komunikacji social media skupiliśmy się na merytorycznej wiedzy, estetycznej oprawie graficznej i emocjach, które chcemy by towarzyszyły każdemu klientowi. Dobranie odpowiednich formatów i stosowanie ich w codziennych działaniach przyniosły efekt spójności, którego marka potrzebowała. Wykorzystanie elementów anatomicznych i botanicznych staje się wyróżnikiem marki w mediach społecznościowych.
W komunikacji social media skupiliśmy się na merytorycznej wiedzy, estetycznej oprawie graficznej i emocjach, które chcemy by towarzyszyły każdemu klientowi. Dobranie odpowiednich formatów i stosowanie ich w codziennych działaniach przyniosły efekt spójności, którego marka potrzebowała. Wykorzystanie elementów anatomicznych i botanicznych staje się wyróżnikiem marki w mediach społecznościowych.
Dobór odpowiedniego kroju pisma oraz opis jego zastosowania był ważnym elementem budowania tożsamości marki.
Dobór odpowiedniego kroju pisma oraz opis jego zastosowania był ważnym elementem budowania tożsamości marki.
Do komunikowania i identyfikowania treści zaprojektowaliśmy zestaw ikon. Ich uniwersalność pozwala na łatwe oznaczanie we wszystkich kanałach online i offline marki.
Do komunikowania i identyfikowania treści zaprojektowaliśmy zestaw ikon. Ich uniwersalność pozwala na łatwe oznaczanie we wszystkich kanałach online i offline marki.
Na podstawie istniejącego logo przygotowaliśmy całą identyfikację wizualną, zawierającą szereg zasad, według których przyszła komunikacja marki może być prowadzona. Określenie kolorystyki, kroju pisma, sposobu wykorzystania logo oraz dopuszczalną stylistykę zdjęć było bazą do zmian profili społecznościowych i zbudowania nowej strony WWW.
Na podstawie istniejącego logo przygotowaliśmy całą identyfikację wizualną, zawierającą szereg zasad, według których przyszła komunikacja marki może być prowadzona. Określenie kolorystyki, kroju pisma, sposobu wykorzystania logo oraz dopuszczalną stylistykę zdjęć było bazą do zmian profili społecznościowych i zbudowania nowej strony WWW.
Na potrzeby zmieniającej się sytuacji z pandemią COVID-19, wdrożyliśmy dwa landing page dla usług z możliwością konsultacji online. Dzięki przygotowanej strategii komunikacji marki i opracowanej identyfikacji wizualnej mogliśmy zareagować szybko i skuteczne, generując leady dla usług kliniki, zachowując wszystkie środki ostrożności.
Na potrzeby zmieniającej się sytuacji z pandemią COVID-19, wdrożyliśmy dwa landing page dla usług z możliwością konsultacji online. Dzięki przygotowanej strategii komunikacji marki i opracowanej identyfikacji wizualnej mogliśmy zareagować szybko i skuteczne, generując leady dla usług kliniki, zachowując wszystkie środki ostrożności.
Każdego dnia, od poniedziałku do piątku, trzymamy telefon w zasięgu ręki, aby błyskawicznie odpowiedzieć na Twoje pytania i wątpliwości. Pomóż nam zrozumieć Twoje potrzeby.