Spadek zasięgów Facebooka

W październiku Facebook w niektórych państwach eksperymentował ze sposobem wyświetlania postów tylko w osobnym newsfeed’zie nazwanym „Explore Feed”. Skutkowało to drastycznym spadkiem zasięgów fanpage’y. Zjawisko to zostało w ostatnim czasie również zauważone na polskim Facebooku. Badania przeprowadzone przez Napoleoncat na przestrzeni ok. 3 miesięcy, które dotyczyły 100 największych polskich stron blogów na Facebooku, potwierdzają to, co niektórzy dostrzegli już wcześniej – spadek zasięgów […]

Czytaj więcej...

Twój bot na Facebooku

Ostatnimi czasy coraz bardziej popularnym tematem, który wzbudza pozytywne lub negatywne emocje stała się sztuczna inteligencja, która w coraz większym zakresie wykorzystywana jest w marketingu. Elementy tej technologii powoli wkraczają w świat narzędzi, wykorzystywanych do prowadzenia komunikacji, a jednym z nich są boty, wykorzystywane np. na Messengerze. Poniższy tekst dotyczył będzie właśnie zastosowania botów na […]

Czytaj więcej...

Marketing sportowy – co to takiego?

„Marketing sportowy należy rozumieć jako działania podejmowane przez specjalistów marketingu produktów przemysłowych i usług, którzy wykorzystują sport jako instrument promocji produktów i usług. Te działania realizowane są poprzez sponsoring sportowy” – tak brzmiała pierwsza definicja poświęcona marketingowi sportowemu, którą w 1979 roku opublikowało amerykańskie czasopismo „Advertising Age” poświęcone marketingowi. Autorem, jak się okazuje mało już […]

Czytaj więcej...

Chcesz porozmawiać, spotkać się lub otrzymać ofertę? Wypełnij brief