28 czerwca 2023
Atrakcyjny wizerunek pracodawcy ma kluczowe znaczenie dla przyciągania i zatrzymywania najwyższej jakości specjalistów. Employer branding, czyli budowanie wizerunku pracodawcy, stało się nieodłącznym elementem strategii rekrutacyjnych w firmach na całym świecie. Czytając ten artykuł, dowiesz się jakie są elementy skutecznego employer brandingu.
Czytaj więcej...
10 marca 2023
Prowadzenie mediów społecznościowych, bez analizowania wyników, na dłuższą metę może nie przynosić pożądanych efektów. W zakresie analityki, Linkedin pozwala nam coraz lepiej rozumieć jak kształtują się rezultaty włożonej w tworzenie treści pracy. Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się jak interpretować dane analityczne.
Czytaj więcej...
20 lutego 2023
TikTok to aplikacja, której popularność nieustannie rośnie. Czym dokładnie jest i dlaczego stała się aż tak popularna w krótkim czasie? Czy można ją wykorzystać z powodzeniem w działaniach marketingowych? W tym artykule zebraliśmy wiedzę, która podpowie Ci jak Twoja marka może skorzystać na działaniach na TikToku i czy warto zacząć działać na tym medium.
Czytaj więcej...
15 marca 2022
Zielony marketing, albo inaczej eco marketing to najszybciej rozwijający się trend w marketingu. W związku z coraz większą świadomością społeczeństwa o ochronie środowiska, zmieniają się również oczekiwania konsumentów wobec firm. Wszystko co musisz wiedzieć.
Czytaj więcej...
14 marca 2022
W czasach coraz większej uwagi zwróconej na odpowiedzialność społeczną marek, green marketing ma szczególne znaczenie w budowaniu wizerunku i sentymentu marki. Warto jednak w pierwszej kolejności dobrze przemyśleć i zaplanować tego typu działania.
Czytaj więcej...
11 marca 2022
LOHAS to styl życia oparty na zrównoważonym rozwoju. Zobacz jak współpracować z LOHASami w budowaniu swojej marki i zielonego marketingu oraz jakie korzyści wynikają z takiej kooperacji.
Czytaj więcej...
6 grudnia 2021
Co to jest Landing Page i jak można go wykorzystać w budowaniu kampanii? Jak wykorzystać potencjał strony docelowej by osiągać cele biznesowe? Czego potrzebujesz by stworzyć landing page? Dowiesz się tego wszystkiego z naszego artykułu.
Czytaj więcej...
14 kwietnia 2021
Czym jest księga znaku? Czy na pewno jej potrzebujesz? Jak ją stworzyć i komu powierzyć takie zadanie. Dowiedz się więcej o fundamencie Twojej marki.
Czytaj więcej...
8 lutego 2021
Nie od dziś wiadomo, że “content is a king”, ale jak pisać efektywnie, aby naprawdę królować na reklamowych salonach? Przeczytaj jak pisać chwytliwe hasła reklamowe do kampanii marketingowej.
Czytaj więcej...
26 stycznia 2021
W dzisiejszych czasach coraz częściej można spotkać anglojęzyczne sformułowanie „user experience”. Co się za nim kryje i jaką rolę pełni w procesie tworzenia stron www?
Czytaj więcej...