Budżet Marketingowy 2025– jak go zaplanować, jaki wybrać model i jak go zaprezentować. [Poradnik i wzór do pobrania]
Zbuduj swój budżet marketingowy na rok 2025 za pomocą wzoru i rozwijaj strategicznie swój biznes.
Zbuduj swój budżet marketingowy na rok 2025 za pomocą wzoru i rozwijaj strategicznie swój biznes.
Zobacz jak wygląda proces współpracy z nami i jakie odnosisz korzyści pracując z Puntem Krytycznym.
Dowiedz się jak optymalizować koszty marketingowe współpracując z agencją marketingową. Poznasz najważniejsze aspekty procesu optymalizacji.
Nowe funkcje LinkedIn to kolejny powód dla którego Twoja marka B2B musi tam być. Dotarcie do klientów i partnerów marki poprzez LinkedIn stanie się coraz łatwiejsze, dzięki nowym funkcjom, które wprowadzono do tej platformy.
Atrakcyjny wizerunek pracodawcy ma kluczowe znaczenie dla przyciągania i zatrzymywania najwyższej jakości specjalistów. Employer branding, czyli budowanie wizerunku pracodawcy, stało się nieodłącznym elementem strategii rekrutacyjnych w firmach na całym świecie. Czytając ten artykuł, dowiesz się jakie są elementy skutecznego employer brandingu.
Prowadzenie mediów społecznościowych, bez analizowania wyników, na dłuższą metę może nie przynosić pożądanych efektów. W zakresie analityki, Linkedin pozwala nam coraz lepiej rozumieć jak kształtują się rezultaty włożonej w tworzenie treści pracy. Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się jak interpretować dane analityczne.
TikTok to aplikacja, której popularność nieustannie rośnie. Czym dokładnie jest i dlaczego stała się aż tak popularna w krótkim czasie? Czy można ją wykorzystać z powodzeniem w działaniach marketingowych? W tym artykule zebraliśmy wiedzę, która podpowie Ci jak Twoja marka może skorzystać na działaniach na TikToku i czy warto zacząć działać na tym medium.
Zielony marketing, albo inaczej eco marketing to najszybciej rozwijający się trend w marketingu. W związku z coraz większą świadomością społeczeństwa o ochronie środowiska, zmieniają się również oczekiwania konsumentów wobec firm. Wszystko co musisz wiedzieć.
W czasach coraz większej uwagi zwróconej na odpowiedzialność społeczną marek, green marketing ma szczególne znaczenie w budowaniu wizerunku i sentymentu marki. Warto jednak w pierwszej kolejności dobrze przemyśleć i zaplanować tego typu działania.
LOHAS to styl życia oparty na zrównoważonym rozwoju. Zobacz jak współpracować z LOHASami w budowaniu swojej marki i zielonego marketingu oraz jakie korzyści wynikają z takiej kooperacji.