Jak zrobiliśmy Instagram-friendly knajpę w Katowicach

Kiedy dostaliśmy zlecenie na całkowity rebranding i prowadzenie social media dla jednego z lokali w Katowicach, byliśmy bardzo podekscytowani. Dla naszego zespołu branża gastro była czymś, na co wszyscy czekali. Stworzenia lokalu prawie od zera było idealną okazją, żeby zrobić knajpę, do której sami chcielibyśmy chodzić (uwaga, to może być duża pułapka!). I tak przy […]

Czytaj więcej...

Nowy design Facebooka – zmiana estetyczna czy strategiczna?

Twórcy platformy już od roku zapowiadają nowy design Facebooka i wydaje się, że jesteśmy już bardzo blisko ich wdrożenia. Od pewnego czasu dostępna jest możliwość podglądu nowego layoutu platformy, specjalnej sekcji na stronie. Sprawdź, czy tuż pod niebieskim paskiem na stronie Facebooka, nie masz zaproszenia do podejrzenia nowego “facebookowego doświadczenia”. Nie są to pierwsze zmiany […]

Czytaj więcej...

5 zasad projektowania stron WWW

Podczas projektowania nowej strony internetowej, pomimo szybko zmieniających się trendów warto trzymać się kilku podstawowych zasad, których uniwersalność pomoże nam zadbać o wygodę użytkownika.

Czytaj więcej...

Spadek zasięgów Facebooka

W październiku Facebook w niektórych państwach eksperymentował ze sposobem wyświetlania postów tylko w osobnym newsfeed’zie nazwanym „Explore Feed”. Skutkowało to drastycznym spadkiem zasięgów fanpage’y. Zjawisko to zostało w ostatnim czasie również zauważone na polskim Facebooku. Badania przeprowadzone przez Napoleoncat na przestrzeni ok. 3 miesięcy, które dotyczyły 100 największych polskich stron blogów na Facebooku, potwierdzają to, co niektórzy dostrzegli już wcześniej – spadek zasięgów […]

Czytaj więcej...

Czym jest marketing treści?

Według badań przeprowadzonych przez Content Marketing Institute oraz Marketing Proofs 76% firm B2C i 88% firm B2B w Ameryce Północnej wykorzystywało marketing treści w swoich działaniach promocyjnych.

Czytaj więcej...

Jak wdrożyć chatbota?

Ciągle rosnący potencjał sprzedażowy Messengera sprawia, że coraz więcej marek postanawia skorzystać z możliwości, jakie daje to narzędzie w kontekście automatyzacji.

Czytaj więcej...

Twój bot na Facebooku

Ostatnimi czasy coraz bardziej popularnym tematem, który wzbudza pozytywne lub negatywne emocje stała się sztuczna inteligencja, która w coraz większym zakresie wykorzystywana jest w marketingu.

Czytaj więcej...

Chcesz porozmawiać, spotkać się lub otrzymać ofertę? Wypełnij brief

Szybki kontakt

Zmieniamy się tak, jak zmienia się Internet. Trzymaj rękę na pulsie i zapisz się do naszego newslettera. Nie rozsyłamy spamu, kontaktujemy się wyłącznie w ważnych sprawach.

karolina@punktkrytyczny.pl
(+48) 668-413-222
ul. Mickiewicza 10, 40-092 Katowice
NIP: 9542477677 REGON: 241182750