AKTUALNOŚCI
  • Facebook – Reakcje i shopping

    31 października 2015
    Karolina Chrostek

    Autor: Karolina Chrostek
    Tagi: ,

    Jakiś czas temu Mark Zuckerberg zapowiedział wprowadzenie na Facebooka guzika Nie lubię. Wszyscy czekali z niecierpliwością na uruchomienie tej funkcji. Jedni z obawą, drudzy z radością. Z tego pomysłu szybko się jednak wycofano, albo wręcz przeciwnie – zrealizowano go w zaskakującej wersji. Facebook udostępnił bowiem reakcje.

    1. Reakcje

    Reakcje to odpowiednik przycisku Lubię to w graficznym wydaniu. Przedstawiają 6 podstawowych reakcje i emocje, za pomocą których można skomentować post. Dzięki temu użytkownicy poza tak powszechnym polubieniem będą mogli wyrazić kocham to, radość, zadowolenie, podziw, smutek, a także złość. Funkcja ta jest obecnie dostępna dla użytkowników z Irlandii i Hiszpanii. Jeśli reakcje się sprawdzą, to być może już niedługo będą dostępne dla użytkowników z innych państw.

    Reakcje z pewnością są ciekawym rozwiązaniem dla zwykłych użytkowników Facebooka.

    3. Reakcje

     

    Ostatnio pojawiała się jednak nowość, która na pewno zainteresuje również administratorów kont firmowych, szczególnie tych związanych z e-commerce. Mowa o zupełnie nowej funkcji sprzedażowej, czyli sekcji Shopping.

     

    2. Shopping na FB

     

    Przewaga tego rozwiązania nad obecnymi postami sponsorowanymi jest taka, że obecnie użytkownik może łatwo pominąć reklamę, nie mówiąc już o tym by do niej wrócił po czasie.

    Sekcja Shopping rozwiąże ten problem, ponieważ będzie odrębnym miejscem z ofertami. Wszystko w jednym miejscu, dzięki czemu przeglądanie reklam będzie wygodne i szybkie, a odpowiednio dopasowane reklamy umożliwią świadome zakupy.

    2. Okno z ofertą

    Kolejnym udogodnieniem, tym razem dla użytkowników urządzeń mobilnych, jest okno z ofertą, które pojawia się po kliknięciu w reklamę. Dzięki temu użytkownicy nie będą od razu przenoszeni na zewnętrzną stronę sklepu, ale najpierw zobaczą inne produkty lub warianty wybranej rzeczy.

    2. Sekcja shop

    Co prawda na razie wspomniane rozwiązania są w fazie testów, ale jeśli ich wynik będzie pomyślny, niebawem możemy spodziewać się kolejnej małej rewolucji na Facebooku.

    POWRÓT
SZYBKI KONTAKT
Zmieniamy się tak, jak zmienia się Internet. Trzymaj rękę na pulsie i zapisz się do naszego newslettera. Nie rozsyłamy spamu, kontaktujemy się wyłącznie w ważnych sprawach.
NEWSLETTER
Wprowadź poniżej adres e-mail. To nic nie kosztuje!

(+48) 668-413-222

ul. Mickiewicza 10 40-092 Katowice

NIP: 9542477677

REGON: 241182750

Ta strona korzysta z cookies
Dowiedz się więcej
Informacja o cookies