14 czerwca 2016
Google Trends jest serwisem, który udostępnia informacje na temat najbardziej popularnych fraz, wpisywanych w wyszukiwarkę Google. Narzędzie pozwala ocenić popularność wybranych przez nas zapytań, mimo iż prezentowane zestawienie to tylko dane w przybliżeniu.
Czytaj więcej...
17 maja 2016
Kursor na Marketing to konferencja skupiona wokół marketingu internetowego – dziedziny innowacyjnej i stale rozwijającej się. Jako organizatorzy tego wydarzenia, zawsze staramy się dostosować tematykę spotkań do aktualnych trendów, jak i nadchodzących zmian, dlatego tematem trzeciej edycji Kursora był Facebook.
Czytaj więcej...
7 kwietnia 2016
Instagram jest jedną z największych platform social media, zrzeszającą około 400 milionów użytkowników na świecie. Również w Polsce pozycja Instagrama jest bardzo silna. Jak podaje kwietniowe zestawienie Instagram Trends przygotowane przez firmę Sotrender, w Polsce z Instagrama korzysta 2,53 mln osób.
Czytaj więcej...
23 marca 2016
Dla niektórych prowadzenie bloga firmowego może wydawać się nie lada wyzwaniem. W końcu, żeby pisanie miało sens, poruszane tematy muszą być interesujące dla czytelników, a treści powinny odpowiadać na nurtujące ich pytania. Wydaje się, że dla eksperta w danej dziedzinie to nic trudnego. Jednak rzetelna wiedza to za mało.
Czytaj więcej...
6 lutego 2016
Strategia polegająca na tworzenie cennych i atrakcyjnych treści w celu przyciągnięcia i pozyskiwania klientów, którzy później zainteresują określoną grupę odbiorców. Zdecydowanie taka strategia odbiega od tradycyjnej formy marketingu.
Czytaj więcej...
23 stycznia 2016
Post na Facebooku, wpis na blogu, newesletter – to tylko kilka narzędzi, które na co dzień wykorzystujesz do komunikacji ze swoimi klientami. Narzędzi, form i pomysłów jest mnóstwo – jednak żeby prowadzona komunikacja miała sens, powinna być przemyślana i zaplanowana. Co oznacza to w praktyce?
Czytaj więcej...
16 grudnia 2015
Odpowiedzmy sobie dziś na pytanie jak prowadzić bloga firmowego. O zaletach, a czasem wręcz konieczności prowadzenia bloga firmowego nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Jednak podjęcie decyzji o założeniu bloga to dopiero początek przygody. To z czym naprawdę trzeba się zmierzyć to prowadzenie bloga w sposób interesujący.
Czytaj więcej...
29 listopada 2015
Wraz z rozwojem Internetu pojawiło się wiele nowych form reklamowych. Z czasem jednak stały się one bardzo nachalne i denerwujące. Doprowadziły do tego, że użytkownicy zaczęli stosować programy blokujące reklamy, a sami przestali zauważać banery reklamowe na stronach internetowych.
Czytaj więcej...
19 listopada 2015
Student w kawiarni przegląda na smartfonie opinie i oceny internautów podczas poszukiwania noclegu na weekendowy wyjazd. Dyrektor biura porównuje ceny kserokopiarek, a fan snowboardu w sklepie sportowym na smartfonie przegląda recenzje najnowszych desek.
Czytaj więcej...
4 listopada 2015
Pomimo tak łatwego dostępu do wiedzy, nadal dostrzec można powtarzające się błędy użyteczności i komunikacji stron www nowych startupów. Jak zwiększyć sprzedaż na Twojej stronie? Jak wiadomo nowe projekty informatyczne stają przed trudniejszym zadaniem niż te o tradycyjnym modelu biznesowym (np. sklep online z ubraniami).
Czytaj więcej...