To Myślimy - Strona 5 z 7 - Punkt Krytyczny - Czytaj naszego bloga
wyróżnienie top 100 of poland 2021

Wszystko o Google Trends

Google Trends jest serwisem, który udostępnia informacje na temat najbardziej popularnych fraz, wpisywanych w wyszukiwarkę Google. Narzędzie pozwala ocenić popularność wybranych przez nas zapytań, mimo iż prezentowane zestawienie to tylko dane w przybliżeniu.

Czytaj więcej...

Wszystko o Facebooku – Podsumowanie

Kursor na Marketing to konferencja skupiona wokół marketingu internetowego – dziedziny innowacyjnej i stale rozwijającej się. Jako organizatorzy tego wydarzenia, zawsze staramy się dostosować tematykę spotkań do aktualnych trendów, jak i nadchodzących zmian, dlatego tematem trzeciej edycji Kursora był Facebook.

Czytaj więcej...

Praktyczne porady – Profil na Instagramie

Instagram jest jedną z największych platform social media, zrzeszającą około 400 milionów użytkowników na świecie. Również w Polsce pozycja Instagrama jest bardzo silna. Jak podaje kwietniowe zestawienie Instagram Trends przygotowane przez firmę Sotrender, w Polsce z Instagrama korzysta 2,53 mln osób.

Czytaj więcej...

Skąd czerpać inspiracje do blogowych wpisów?

Dla niektórych prowadzenie bloga firmowego może wydawać się nie lada wyzwaniem. W końcu, żeby pisanie miało sens, poruszane tematy muszą być interesujące dla czytelników, a treści powinny odpowiadać na nurtujące ich pytania. Wydaje się, że dla eksperta w danej dziedzinie to nic trudnego. Jednak rzetelna wiedza to za mało.

Czytaj więcej...

10 mitów na temat content marketingu

Strategia polegająca na tworzenie cennych i atrakcyjnych treści w celu przyciągnięcia i pozyskiwania klientów, którzy później zainteresują określoną grupę odbiorców. Zdecydowanie taka strategia odbiega od tradycyjnej formy marketingu.

Czytaj więcej...

Planowanie komunikaji

Post na Facebooku, wpis na blogu, newesletter – to tylko kilka narzędzi, które na co dzień wykorzystujesz do komunikacji ze swoimi klientami. Narzędzi, form i pomysłów jest mnóstwo – jednak żeby prowadzona komunikacja miała sens, powinna być przemyślana i zaplanowana. Co oznacza to w praktyce?

Czytaj więcej...

Jak prowadzić bloga firmowego?

Odpowiedzmy sobie dziś na pytanie jak prowadzić bloga firmowego. O zaletach, a czasem wręcz konieczności prowadzenia bloga firmowego nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Jednak podjęcie decyzji o założeniu bloga to dopiero początek przygody. To z czym naprawdę trzeba się zmierzyć to prowadzenie bloga w sposób interesujący.

Czytaj więcej...

Reklama natywna, wmieszaj się w tłum

Wraz z rozwojem Internetu pojawiło się wiele nowych form reklamowych. Z czasem jednak stały się one bardzo nachalne i denerwujące. Doprowadziły do tego, że użytkownicy zaczęli stosować programy blokujące reklamy, a sami przestali zauważać banery reklamowe na stronach internetowych.

Czytaj więcej...

The Zero Moment of Truth

Student w kawiarni przegląda na smartfonie opinie i oceny internautów podczas poszukiwania noclegu na weekendowy wyjazd. Dyrektor biura porównuje ceny kserokopiarek, a fan snowboardu w sklepie sportowym na smartfonie przegląda recenzje najnowszych desek.

Czytaj więcej...

9 sposobów na zwiększenie leadów

Pomimo tak łatwego dostępu do wiedzy, nadal dostrzec można powtarzające się błędy użyteczności i komunikacji stron www nowych startupów. Jak zwiększyć sprzedaż na Twojej stronie? Jak wiadomo nowe projekty informatyczne stają przed trudniejszym zadaniem niż te o tradycyjnym modelu biznesowym (np. sklep online z ubraniami).

Czytaj więcej...